Z nieoficjalnych informacji PRNews.pl wynika, że Idea Bank rozgląda się za osobą, która zajmie się obsługą PR marki Lions Bank. Bank chce też rozbudować dział analiz i komunikacji.
Z informacji, które dotarły do naszej redakcji wynika, że Lions Bank szuka osoby, która zajmie się działaniami PR i obsługą marki. Nieoficjalnie wiadomo, że grupa Idea Banku chce w najbliższym czasie rozbudować swoje biuro odpowiedzialne za analizy i komunikację. Wśród poszukiwanych osób jest m.in. osoba mająca odpowiadać za kontakt z mediami. Tych informacji nie potwierdza nam biuro prasowe, ale nie zaprzecza też, że planowane będą zmiany.
Według naszych informacji, bank szuka osoby, która ma co najmniej kilkuletni staż w bankowym/finansowym PR-e i prowadzącej samodzielne projekty.
Lions Bank jest specyficznym private bankingiem, blisko związanym z rynkiem nieruchomości, a ostatnio też rynkiem samochodów klasycznych. Jest obecny w mediach przede wszystkim poprzez eksperckie analizy poświęcone tym dwóm rynkom.
wb/prnews.pl