W najnowszej reklamie telewizyjnej Konta 360˚ wystąpiła Maja Kuczyńska, wicemistrzyni świata w indoor skydivingu. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił także Radek Kotarski, twórca popularnych Polimatów.
W reklamie telewizyjnej, której emisja rozpocznie się 6 kwietnia, możemy podziwiać niezwykłe umiejętności Mai Kuczyńskiej, srebrnej medalistki mistrzostw świata w indoor skydivingu. Dyscyplina ta polega na wykonywaniu skomplikowanych akrobacji podczas lotu w tunelu aerodynamicznym. Sportowcy prezentują trudne technicznie, a przy tym bardzo efektowne wizualnie układy. Rozpędzone do prędkości ok. 200 km/h powietrze pozwala oderwać się od ziemi i spełnić odwieczne marzenie człowieka o lataniu.
Wersja rozszerzona:
Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change Serviceplan, a za jego produkcję odpowiada Film Reaktor. Media zakupił dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się agencja Isobar Poland.
Źródło: Bank Millennium