Ofiarowany samochód zostanie wykorzystany w rozpoczynającej się kampanii mającej na celu propagowanie idei terapii śmiechem i zachęcenie do aktywnego uczestnictwa podczas akcji organizowanych przez Fundację „Dr Clown” na oddziałach dziecięcych.
Kolorowego „malucha” będzie można spotkać w każdym mieście, w którym znajdują się oddziały Fundacji. Każdy kto go zobaczy będzie mógł uzyskać szczegółowe informacje o działalności Fundacji i zgłosić się do współpracy przy roznoszeniu uśmiechu i radości chorym dzieciom.
Limitowana seria „maluchów” została stworzona w ramach programu integracyjnego firmy Astra Zeneca’s. Pracownicy firmy własnoręcznie złożyli i pomalowali każdy z sześciu samochodów. Następnie wszystkie zostały przeznaczone na cele charytatywne. Część została zlicytowana podczas aukcji charytatywnych – najdroższy osiągnął cenę 170 000 zł, inne zostały przekazane Organizacjom Pożytku Publicznego. Numer szósty trafił do Fundacji „Dr Clown” dzięki zaangażowaniu redakcji programu motoryzacyjnego „Pasjonaci”.