Od 1 sierpnia dyrektorem Biura Komunikacji Marketingowej PKO Banku Polskiego jest Marek Kozłowski. Odpowiada za planowanie, rozwój i prowadzenie aktywności marketingowej Grupy PKO Banku Polskiego. Zastąpił Monikę Gondek.
Marek Kozłowski z marketingiem i reklamą związany jest od blisko10 lat. Pracował w największych agencjach reklamowych i interaktywnych m.in. OS3 Multimedia i DDB Warszawa/Tribal DDB zarządzając zespołami odpowiedzialnym za obsługę kluczowych klientów.
Ostatnio przez pięć lat związany z OS3 Multimedia, gdzie opowiadał za zarządzanie działem obsługi klienta i współpracę między poszczególnymi działami agencji. Pracował dla firm z branży bankowej, motoryzacyjnej i FMCG. Wspólnie z zespołem kreował politykę wizerunkową obsługiwanych firm. Był odpowiedzialny za analityczne, badawcze i consultingowe wsparcie klientów oraz m.in. implementację nowych technologii (mobile, AR, interactive outdoor).