PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeMarka Visa w nowej odsłonie. Rusza kampania marketingowa
Visa

Visa

Visa Inc. (NYSE: V) specjalizuje się w zakresie cyfrowych technologii i rozwiązań płatniczych. Globalna sieć VisaNet umożliwia przetwarzanie w ciągu sekundy ponad 65 tys. operacji. Firma kładzie nacisk na innowacyjność realizując wizję przyszłości bezgotówkowej – dla każdego i w każdym miejscu. Pierwszą kartę Visa w Polsce i w ogóle pierwszą kartę płatniczą w kraju wydał w 1991 roku Bank Inicjatyw Gospodarczych.

Marka Visa w nowej odsłonie. Rusza kampania marketingowa

Informacje 22.07.2021 (12:52) informacja prasowa
Karty Visa

Visa, globalna firma zajmująca się technologiami płatniczymi, zapoczątkowała pierwszy etap ewolucji swojej marki, zapraszając wszystkich do obejrzenia filmu „Poznaj Visa”, który podkreśla zróżnicowane możliwości sieci Visa oraz zaangażowanie w globalną integrację gospodarczą. W ramach tego etapu, wpisującego się w strategię biznesową firmy, przeprowadzona zostanie na całym świecie kampania marketingowa, której częścią będzie zaprezentowanie marki Visa w nowej odsłonie.

Ponad sześćdziesiąt lat temu, kiedy powstawała organizacja Visa, niewielu potrafiło sobie wyobrazić świat bez gotówki i czeków. Towarzysząca powstaniu firmy wizja wprowadzenia bardziej bezpiecznej, pewnej i wygodnej waluty w postaci cyfrowej, sprowadzała się do prostego pytania: co jeśli pieniądz stałby się w pełni elektroniczny? Dzisiaj Visa nadal współtworzy przyszłość handlu cyfrowego, dzięki stwarzaniu dostępu do swojej bezpiecznej i globalnej sieci, działającej dla każdego, wszędzie.

– Ludzie sądzą, że „znają” Visa. Konsumenci i firmy ufają sile tej marki i widzą ją, kiedy otwierają portfel, płacą sprzedawcy, wchodzą do sklepu, czy robią zakupy online. Często nie zdają sobie jednak sprawy, że Visa zarządza najbardziej dynamiczną siecią ludzi, partnerstw i produktów – powiedziała Lynne Biggar, Executive Vice President and Global Chief Marketing Officer w Visa. – Chcemy sprawić, że ludzie przestaną postrzegać Visa przez pryzmat kart płatniczych, a zaczną postrzegać nas jako zaufaną sieć umożliwiającą rozwój handlu.

Visa niezmiennie wspiera transakcje kartami zarówno w postaci fizycznej, jak i cyfrowej, jednak coraz częściej znajduje się także w samym centrum procesu umożliwiania przesyłania pieniędzy. Visa wspiera rozwój gospodarczy – sieć Visa łączy 3,6 miliarda rachunków, ponad 70 milionów punktów sprzedaży, dziesiątki tysięcy partnerów i rocznie obsługuje transakcje o wartości ponad 11 bilionów dolarów. W ostatnich pięciu latach Visa zainwestowała 9 miliardów dolarów w technologie, które będą kształtować przyszłość handlu poprzez stworzenie zróżnicowanego pakietu produktów, usług i korzyści . Przykładowo, sieć Visa pomaga zapewnić rozwiązanie, dzięki któremu pracownik dorywczy otrzyma swoje wynagrodzenie w czasie rzeczywistym, usprawnia płatności między osobami fizycznymi, poprzez odbieranie i wysyłanie pieniędzy między miliardami kart i rachunków na całym świecie, czy umożliwia łatwiejsze transgraniczne płatności korporacyjne o dużej wartości.

Przedstawiając szeroki zakres możliwości Visa, elementy pierwszego etapu ewolucji marki obejmują:

Filmy „Poznaj Visa” prezentujące siłę sieci Visa. Marka zaprezentowała krótki film zapraszający wszystkich do zapoznania się z Visa, siecią działającą dla każdego, wyreżyserowany przez Malika Hassana Sayeeda i opracowany przez wielokrotnie nagradzaną agencję Wieden+Kennedy, która wspiera Visa na poziomie globalnym. Uzupełnieniem tej reklamy jest seria krótkich filmów i formatów graficznych, które pokazują na jak różne sposoby działa sieć Visa, stwarzając ludziom na całym świecie możliwość rozwijania i korzystania z wymiany handlowej. W projekt zaangażowana została najlepsza i najbardziej różnorodna grupa pracowników kreatywnych. Oprócz wspomnianego Sayeeda, Visa podjęła współpracę z fotografką Camillą Falquez i argentyńskim zespołem reżyserskim Pantera & Co. złożonym z Briana Kazezema, Pato Martineza i Francisco Cantona. Efektem było dynamiczne uchwycenie takich osiągnięć jak:
· Znalezienie elastycznych sposobów wypłaty wynagrodzenia
· Łączenie lokalnych sprzedawców i globalnych odbiorców
· Zmierzanie do przyszłości, w której będzie możliwe kupowanie świetnych produktów za pomocą kryptowalut
· Wsparcie w rozwoju małych biznesów

Nowa tożsamość marki Visa symbolizuje zmianę. Visa od dawna jest synonimem zaufania, bezpieczeństwa, akceptacji i inkluzywności. Te kluczowe wartości, a także cel umożliwienia wszystkim uczestnictwa w globalnej gospodarce, znajdą wyraz w nowej odsłonie wizualnej identyfikacji marki, która zostanie unowocześniona i zyska większy dynamizm dzięki współpracy z Mucho, wiodącą firmą specjalizującą się w projektowaniu marek. Kampania “Poznaj Visa” uchyla rąbka tajemnicy co do ewolucji wizualnej identyfikacji marki, która wprowadzona zostanie jeszcze w tym roku. Zmiany obejmować będą odświeżone, żywsze kolory, specjalnie stworzoną czcionkę, a także zaktualizowany symbol marki wyrażający cel przyświecający organizacji, tak aby całość jak najskuteczniej działała w nowej, cyfrowej rzeczywistości.

W trakcie 2021 roku nowa tożsamość marki Visa stanie się widoczna w ponad 200 krajach i terytoriach, w których organizacja jest obecna, wpisując się w pierwotną strategię biznesową firmy obejmującą:
· Płatności konsumenckie, w szczególności zwiększanie dostępu za pomocą płatności cyfrowych do wartych 17 bilionów dolarów płatności dokonywanych obecnie za pomocą gotówki i czeków.
· Nowe przepływy pieniędzy, w tym transgraniczne płatności między osobami fizycznymi oraz szereg usług o wartości dodanej, które pozwalają: wspierać firmy każdego rozmiaru w odnajdywaniu się w dzisiejszym otoczeniu gospodarczym, identyfikować nowe obszary wzrostu i kontynuować naszą misję sprawiania, że Visa jest najbezpieczniejszą, odporną i niezawodną siecią.
· Różnorodne oferty i rozwiązania tworzone dzięki prężnie rozwijającym się partnerstwom z fintechami i uznanymi markami, współpracy z rządami na całym świecie i innowacyjnym technologiom powstałym z myślą o przyszłości.

– Wraz z ewolucją marki chcemy dać wyraz śmiałej ambicji Visa poprzez pokazanie jakie wartości i cele nam przyświecają – dodała Lynne Biggar. – Świat ponownie się otwiera, a pieniądze przesyła się na coraz to nowsze sposoby, dlatego nie ma lepszego momentu na pokazanie pracy, jaką wykonujemy, a także jak bardzo do prężnego rozwoju ludzi, firm i gospodarek może przyczynić się marka o takiej skali oddziaływania i wartościach jak Visa.

Źródło: Visa

2021-07-22
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

a 0 PKO BP podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Carmistin The Food Company
23.12.2025 (06:38) – informacja prasowa

PKO BP podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Carmistin The Food Company

PKO Bank Polski Oddział w Rumunii podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Carmistin The Food Company, jednym z …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców