Jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w połowie grudnia dołączył do sieci akceptantów technologii PayPass. Dzięki temu przedłużenie planu taryfowego, zakup nowego telefonu, czy akcesoriów telefonicznych – zajmie klientom znacznie mniej czasu. Wystarczy zbliżyć kartę MasterCard PayPass lub Maestro PayPass do terminala i gotowe.
Początek nowego roku to wyjątkowy okres zarówno ze względu na noworoczne postanowienia, ale także z uwagi na wiele kuszących promocji. Dlatego wielu użytkowników telefonii komórkowej decyduje się na przedłużenie lub zmianę swojego planu taryfowego, czy zakup telefonu dla siebie oraz swoich bliskich właśnie w Nowym Roku. Dłuższe niż zwykle kolejki są tego naturalną i często męczącą konsekwencją. MasterCard i Orange dbają jednak o czas i wygodę klientów. Z początkiem stycznia w kilkuset salonach Orange, mogą oni płacić zbliżeniowo kartami MasterCard PayPass i Maestro PayPass.
– Dołączenie do sieci akceptacji kolejnej światowej marki – Orange to dla nas wielki powód do radości. Mamy nadzieję, że klienci tej sieci szybko dostrzegą korzyści z użytkowania technologii PayPass, tym bardziej w okresie noworocznym, gdy brak czasu doskwiera nam wszystkim. Uniwersalność technologii PayPass pozwala zaoszczędzić go nam wszystkim. – mówi Sebastian Krzyk, szef departamentu sieci akceptacji MasterCard Polska.
– Udostępnienie klientom płatności zbliżeniowych w salonach Orange to dla nas kolejny krok w rozwoju oferty wykorzystującej technologię NFC. Na świecie Grupa Orange FT należy do liderów tych rozwiązań. Dzięki NFC klienci mogą np. bezpiecznie i wygodnie płacić za pomocą karty zintegrowanej z telefonem komórkowym. Taka sama przyszłość czeka polskich klientów. – stwierdza Krzysztof Sieczkowski, dyrektor Rozwoju Usług i Kontentu Grupy TP.
– Cieszymy się, że klienci kilkuset salonów Orange uzyskali możliwość korzystania z szybkich transakcji bezstykowych oferowanych przez technologię PayPass – mówi Mirosław Orłowski, Członek Zarządu PayTel S.A. Liczymy na dalszy, dynamiczny rozwój technologii zbliżeniowej i wzrost zainteresowania siecią akceptacji PayPass. – dodaje Orłowski.
MasterCard PayPass to innowacyjna technologia umożliwiająca realizowanie transakcji w sposób zbliżeniowy bez ograniczeń kwotowych. Płatności poniżej 50 PLN nie wymagają autoryzacji – wystarczy przyłożyć kartę w technologii PayPass do czytnika. Jeśli operacja przekracza tę kwotę, dodatkowo zatwierdzamy ją, podając standardowy kod PIN. W technologię PayPass wyposażone są nie tylko karty płatnicze, lecz także zegarki, breloczki oraz naklejki na telefon.
Orange to marka obecna na polskim rynku cyfrowej telefonii komórkowej od jesieni 2005 roku. Szybko zjednała sobie zwolenników na polskim rynku dzięki innowacyjnym produktom i różnorodności oferty. W Polsce operatorem Orange jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel, lider innowacyjności na polskim rynku telefonii mobilnej.
Karty w technologii MasterCard PayPass można wyrobić w oddziałach następujących banków: Pekao SA, BZ WBK, ING Bank Śląski, IKANO BANK, Alior Bank, mBank, Multibank, Citi Handlowy, Deutsche Bank, InvestBank, Millennium, Polbank, Inteligo, Raiffeisen Bank, GETIN Noble Bank, BNP Paribas Fortis, SGB, GBW, DnB Nord, Credit Agricole, a kolejne pracują nad wprowadzeniem tego rozwiązania do swojej oferty
Zakupy z użyciem technologii PayPass akceptowane są już w dziesiątkach tysięcy punktów, takich jak m.in: McDonalds, Żabka i Fresh Market, saloniki prasowe Kolporter, coffeeheaven, EMPIK, Matras Księgarnie, Sferis, Shell, T-Mobile, Smyk, Douglas, Cinema City i Multikino, Venezia, Kakadu, Rossmann, Grupa Ultimate Fashion zarzadzająca takimi markami jak: Aldo, Bodique, Boss, Dune, Esprit, Mexx, Palmers, New Look, The Peacock, River Island, Wallis; Bomi, Euro Apteka, AlmiDecor i Flo, IKEA, Salad Story, Carry, perfumerie Sephora, Grupa LPP zarządzająca markami: Reserved, Cropp Town, House, Mohito; Alma, Deni Cler Milano, Krakowskie Kredens, W.KRUK, Vistula i Wólczanka, PROMOD; Grupa NG2 zarządzająca markami: CCC, Boti, Quazi; Grupa Inditex zarządzająca markami: Zara, Zara Home, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti, Oysho oraz Uterque; Grupa Varner zarządzająca markami: Benetton i Cubus; Marks&Spencer, Pretty Girl, RTV EURO AGD, Tatuum i Coyoco, biletomaty w Warszawie i Wrocławiu, maszyny vendingowe oraz wiele tysięcy małych punktów usługowo handlowych. Dodatkowo PayPass umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych na wielu imprezach i festiwalach, a także na stadionach Ekstraklasy.
Informacje na temat technologii MasterCard PayPass oraz sieci jej akceptacji można znaleźć na stronie internetowej www.paypass.pl
Źródło: MasterCard