Kampania ma charakter wizerunkowy, ale nie zabrakło w niej informacji o produktach, które są nieodłącznym elementem wizerunku mBanku.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości i znajomości marki oraz budowa wizerunku mBanku jako wiarygodnej instytucji pierwszego wyboru, o najkorzystniejszej, szerokiej ofercie produktów i usług finansowych. Powstały 5 lat temu mBank jest pierwszym wirtualnym bankiem w Polsce. W tak krótkim czasie z jego usług skorzystało już milion klientów, którzy polecają mBank swoim znajomym. Aspekt polecenia stał się częścią przekazu kampanii.
– Zależało nam, aby w oryginalny sposób pokazać prawdziwą przewagę mBanku: większość konkurencyjnych banków oferuje krótkotrwałe promocje, podczas gdy w mBanku najlepsza oferta to standard. Rekomendacja naszych klientów to najlepszy argument i jednocześnie nasze najlepsze „narzędzie” marketingowe – podkreśla Ewelina Sadowska–Pilc z mBanku, szef Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką.
Agencja CZTERYCZWARTE, obsługująca mBank od 1,5 roku, stworzyła spot, który otwarcie zachęca do samodzielnego sprawdzania informacji niezależnie od przekazu reklamy, wobec faktu, że klient i tak wybiera to, co dla niego najlepsze. Co ciekawe, w kręceniu spotu oprócz statystów wystąpili prawdziwi klienci mBanku.
Nowy spot bawi się konwencją reklamy, odwołując się do braku zaufania odbiorców.
– Odbiorcy zmęczeni natłokiem informacji i wszechobecnymi chwilowymi promocjami mają ograniczone zaufanie do reklam. Stworzony przez nas spot jest ukłonem w stronę wszystkich ludzi kwestionujących wiarygodność reklamy jako takiej, bo sam tę wiarygodność pozornie kwestionuje – powiedział Paweł Rosiński, Prezes, Creative Director w CZTERYCZWARTE.