W kwietniu do grona Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączył nowy członek korporacyjny – mBank. Tym samym polskie IAB otworzyło się na organizacje korporacyjne.
Z IAB współpracujemy od kilku lat – braliśmy udział w spotkaniach i konferencjach organizowanych przez IAB, sponsorowaliśmy Forum IAB. Dla mBanku internet jest środowiskiem naturalnym, dlatego zależy nam na aktywnym uczestniczeniu w grupach roboczych IAB. Deklarujemy nasz udział w pracach nad ważnymi dokumentami regulującymi rynek internetowy oraz raportami dotyczącymi polskiego internetu – mówi Rafał Borkowski, dyrektor marketingu mBanku.
Cieszymy się, że do grona IAB Polska dołączył pierwszy wirtualny bank w Polsce. Mamy nadzieję, że dzięki spojrzeniu od strony klienta/marketera mBank wspomoże działania IAB służące budowaniu i rozpowszechnianiu standardów branżowych w zakresie marketingu interaktywnego i popularyzacji Internetu – mówi Patrycja Sass – Staniszewska z IAB Polska.
W strukturach IAB Polska działa 128 firm członkowskich. Wśród członków można znaleźć największe portale internetowe, przedstawicieli mediów oraz wiele firm marketingowych.
O IAB Polska
Interactive Advertising Bureau działa na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków stowarzyszenia znajdują się portale i wortale internetowe, sieci reklamowe, agencje interaktywne.
Jednym z ważniejszych zadań stowarzyszenia jest szeroko pojęta edukacja rynku w zakresie metod wykorzystania Internetu. IAB ma za zadanie informować o jego potencjale reklamowym, pokazywać skuteczne rozwiązania, tworzyć i prezentować standardy jakościowe, uświadamiać klientom, czego powinni oczekiwać od tego medium i od rynku usług internetowych oraz jakie wymagania powinni stawiać agencjom, świadczącym te usługi.
Źródło: mBank