PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Prudential
    • PZU
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjemBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki
mBank

mBank

mBank – bank uniwersalny, założony w 1986 r. jako Bank Rozwoju Eksportu, czwarta pod względem wartości aktywów instytucja finansowa w Polsce.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/mbank

mBank. Technologia do usług – nowe pozycjonowanie marki

Informacje 22.09.2023 (11:30) informacja prasowa
Marketing mBank

Właśnie wystartowała kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. W spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.

fot. mBank

– Wszyscy wiedzą, że mBank ma świetną aplikację mobilną. Ale dziś każdy bank to bank w smartfonie. Coś co było naszym wyróżnikiem stało się oczywistym elementem oferty. Dlatego dwa lata temu zmieniliśmy naszą strategię biznesową z ikony mobilności na ikonę możliwości i postawiliśmy na większe zaangażowanie w obszarze bezpieczeństwa, e-commerce i ESG. W ten sposób chcieliśmy podkreślić, że mBank to nie tylko najlepszy mobilny bank, ale też instytucja, która wspiera ludzi. W czasach wielu turbulencji bardzo ważne jest, aby klienci czuli się u nas bezpiecznie, a nasze usługi ułatwiały im życie – mówi Cezary Stypułkowski, prezes mBanku

Przełożenie celów strategii także na język komunikacji marki było zadaniem nowego pozycjonowania. Cyfryzacja otwiera przed nami nieograniczone możliwości, dzięki którym samodzielnie eksplorujemy świat. Rolą banku jest dostarczać bezpieczne i wygodne rozwiązania technologiczne oraz wsparcie, gdy one nie wystarczają. Taki jest fundament nowego pozycjonowania marki mBank.

Pod hasłem „mBank. Technologia do usług” wystartowała właśnie szeroko zasięgowa kampania reklamowa banku. Od dziś do końca listopada, w telewizji, kinach, na platformach VOD i w internecie, oglądać można spoty, które pokazują czym mBank różni się od innych technologicznych liderów. Ich bohaterowie przekonują się, że w mBanku nie trzeba studiować technologii i się z nią siłować, bo jest zaprojektowana po ludzku, by dawać wsparcie, a nie utrudniać życie.

Nowe pozycjonowanie, wcześniejsze funkcjonowało w banku przez 10 lat, to efekt prac zespołów marketingu i komunikacji oraz agencji reklamowej Isobar. Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Carat, a spoty nakręciła Flota Filmowa.
Oprócz kampanii zewnętrznej bank planuje również intensywne działania edukacyjne wewnątrz organizacji.

– Jednym z elementów pozycjonowania jest przekaz reklamowy, ale gdy nie jest on wsparty odpowiednią postawą pracowników zazwyczaj jest nieskuteczny. Chcemy więc, by dobrze zrozumieli tę zmianę i zawsze wykonując swoje zadania zadawali sobie dwa podstawowe pytania: na jaką realną potrzebę klienta odpowiadają i czy dają mu realne wsparcie. Bo w cyfrowym, samoobsługowym świecie, gdy zaczynają się schody często brakuje właśnie człowieka – mówi prezes Stypułkowski i dodaje: Ponad 70 proc. naszych pracowników jest jednocześnie naszymi klientami. Razem możemy stworzyć markę, która ponownie wyprzedzi swój czas – mówi Cezary Stypułkowski, prezes mBanku.

Źródło: mBank

2023-09-22
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 PayEye debiutuje w USA
06.12.2023 (13:20) – informacja prasowa

PayEye debiutuje w USA

PayEye ogłosił wprowadzenie usługi "płatności biometrycznych" w Stanach Zjednoczonych. Ta metoda płatności kartą, …

a 0 Złoty Leonardo dla ING
06.12.2023 (13:17) – informacja prasowa

Złoty Leonardo dla ING

Galeria 1. Piętro na Placu Unii Lubelskiej w Warszawie została nagrodzona podczas Art In Architecture …

a 0 Czy można ubezpieczyć się od wycieku danych osobowych? 
06.12.2023 (13:16) – informacja prasowa

Czy można ubezpieczyć się od wycieku danych osobowych? 

Wobec rosnącego zagrożenia atakiem hakerskim, polisy od zdarzeń cybernetycznych stały się jednym z podstawowych …

a 0 Comarch wkracza w świat Metaverse przy wsparciu firmy Mazer
06.12.2023 (12:20) – informacja prasowa

Comarch wkracza w świat Metaverse przy wsparciu firmy Mazer

Comarch, globalny dostawca biznesowych rozwiązań IT, oficjalnie ogłasza współpracę z wiodącym producentem w …

a 0 ProStream, czeska platforma walutowa dla firm, rozszerza działalność w Polsce
06.12.2023 (11:25) – informacja prasowa

ProStream, czeska platforma walutowa dla firm, rozszerza działalność w Polsce

Mija rok od kiedy ProStream, platforma walutowa dla firm z grupy SAB Finance, należącej do czeskiego miliardera …

a 0 Czesi oferują kontrakty terminowe dla Polskich firm 
06.12.2023 (11:23) – informacja prasowa

Czesi oferują kontrakty terminowe dla Polskich firm 

ProStream, platforma walutowa dla firm, wchodzi na rynek instrumentów zabezpieczających kursy walut dla importerów …

PRNews.pl

Zobacz również

Projekt przedłużenia wakacji kredytowych na 2024 rok wycofany

Projekt przedłużenia wakacji kredytowych na 2024 rok wycofany

Wakacje kredytowe 2024 z kryterium dochodowym odchodzą…

„Bezpieczny kredyt 2 procent” to nie studnia bez dna. Koniec dopłat przyniesie chaos?

„Bezpieczny kredyt 2 procent” to nie studnia bez dna. Koniec dopłat przyniesie chaos?

Kolejki do analizy wniosków, zamieszanie wynikające ze…

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” a wpis do księgi wieczystej. Jest obowiązkowy w chwili składania wniosku?

„Bezpieczny kredyt 2 proc.” a wpis do księgi wieczystej. Jest obowiązkowy w chwili składania wniosku?

Kontynuujemy cykl poświęcony „Bezpiecznemu kredytowi 2 proc.”,…

Te banki mają najwięcej użytkowników Blika. Dane po III kwartale 2023 r.

Te banki mają najwięcej użytkowników Blika. Dane po III kwartale 2023 r.

Blik nie zwalnia tempa. Na koniec III…

Konta oszczędnościowe na 20 000 zł. Tylko jedna oferta przyniesie po miesiącu ponad 100 zł zysku

Konta oszczędnościowe na 20 000 zł. Tylko jedna oferta przyniesie po miesiącu ponad 100 zł zysku

Wpłacając 20 000 zł na konto oszczędnościowe na…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Adrianna Jankowska:

Tylko gotuwka …

wt, 5 gru 2023 (13:33) • mPay z dużym wzrostem przychodów po III kwartale 2023 r.

Klaudia Cieślak:

Możliwe, że istnieją takie domy. …

pon, 4 gru 2023 (12:33) • Jak popularne są inteligentne domy w Polsce? Raport

Ninkainka:

Nagrody i nominacje dla Voelobanku to żenada i wstyd. Były Getin Bank zbudowany …

pon, 4 gru 2023 (07:31) • VeloBank doceniony w konkursie Banking Tech Awards 2023

DAP:

Przestrzegam przed tym bankiem. W moim przypadku udzielił kredytu na moje dane innej …

pon, 13 lis 2023 (16:09) • Inbank odświeżył stronę internetową i wdrożył moduł Interbanka. Jest to internetowe konto obsługi klienta

rafcio:

Może warto by było umieścić w artykule informacje, że zastępują visy z korzystnym …

wt, 24 paź 2023 (15:23) • Klienci VeloBanku mogą zyskać do 200 zł, aktywując nową kartę płatniczą

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2023 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców