17 listopada br. w galerii stadionu PGE Narodowego w Warszawie rozpoczną się 6. Targi CSR poświęcone edukacyjnym działaniom biznesu. W tym roku również z udziałem mBanku. Bank zaprezentuje m.in. mFundację, wspierającą edukację matematyczną, a także społeczną kampanię „Nie robisz tego w realu? Nie rób tego w sieci!” przypominającą o zasadach bezpiecznego korzystania z internetu.
Targi CSR to największa tego typu impreza w Polsce, organizowana przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Impreza jest całkowicie bezpłatna, a wstęp wolny dla każdego zainteresowanego. Tematem przewodnim jest edukacyjna działalność biznesu, a targi mają zaprezentować firmy najaktywniej działające na tym polu (więcej o wydarzeniu: http://odpowiedzialnybiznes.pl/targicsr).
W tegorocznej edycji do grona wystawców dołączył mBank. Na stoisku nr 17 uczestnicy będą mogli poznać działania banku. Wśród nich główne inicjatywy mFundacji, od 2013 r. wspierającej szkoły i organizacje pozarządowe w efektywnym uczeniu matematyki oraz pierwszą społeczną kampanię banku przypominającą o bezpiecznych zasadach korzystania z internetu.
Z programów mFundacji korzystają szkoły, organizacje pozarządowe czy uczelnie wyższe z całej Polski. Tylko w 2014 i 2015 r. na działania związane z edukacją matematyczna Fundacja przeznaczyła blisko 4 mln zł, dofinansowując 182 projekty edukacyjne docierające do ok. 135 tys. uczniów.
Podczas targów bank przedstawi także unikalny kierunek studiów wyższych realizowanych na Uniwersytecie Łódzkim we współpracy z firmą Accenture: Bankowość i finanse cyfrowe. Studenci tego kierunku mają okazję do korzystania z doświadczeń praktyków bankowych, dzielących się wiedzą z zakresu nowoczesnej bankowości.