Podczas sobotniej gali 20-lecia Polskiego Związku Golfa, zostały uhonorowane osoby i organizacje najbardziej wspierające rozwój i promocję golfa w Polsce.W śród nich znalazł sięCiti Handlowy, który został wyróżniony okolicznościowym medalem za istotny wkład sponsorski.
– Rosnąca popularność golfa, nie zmienia faktu, że jest to nadal bardzo prestiżowa dyscyplina, której status jeszcze znacząco wzrośnie, po dołączeniu jej do programu Igrzysk Olimpijskich. Wielu naszych klientów to pasjonaci tego sportu zarówno od strony jego uprawiania jak i kibicowania. Dlatego konsekwentnie będziemy wspierać golfa, aby towarzyszyć klientom przy realizacji ich pasji– komentuje Misbah Ur-Rahman-Shah, wiceprezes Citi Handlowy.
– Z wielką satysfakcją odbieramy wyróżnienie od Polskiego Związku Golfa. Już od 10 lat wspieramy polski golf i z przyjemnością dostrzegamy jego systematyczny rozwój. W tym roku obserwowaliśmy zmagania zawodników podczascyklu imprez golfowych Citi Handlowy Polish Championshipsi na przestrzeni ostatnich trzech lat zauważalny jest wzrost znaczenia tej dyscypliny w naszym kraju– dodaje Piotr Kosno, dyrektor Departamentu Klientów Strategicznych w Citi Handlowy.
Długoterminowa strategia Citi Handlowy, zakładająca promocję golfa w Polsce, wpisuje się w działania grupy Citi, która na poziomie globalnym wspiera tę dyscyplinę. Citi brało udział m.in. w organizacji Golf Roots City Project, który został zrealizowany podczas londyńskiej Olimpiady.
Na sobotniej gali Polski Związek Golfa odznaczył m.in. aktora i reżysera Andrzeja Strzeleckiego, byłego piłkarza Jerzego Dudku i żeglarskiego mistrza olimpijskiego Mateusza Kusznierewicza. Za zasługi promocyjne wyróżniono ponadto Grupę Polsat, a nagroda za rozwój golfa kobiecego poszła w ręce dr Ireny Eris i jej męża Henryka Orfingera.