W walce o te budżety Men at Work rywalizowało z dwiema innymi agencjami: Polymus oraz Eskadra.
Kampania BTL rozpocznie się w drugiej połowie maja i potrwa kilka tygodni. Szczegóły zaplanowanych działań nie są znane.
W walce o te budżety Men at Work rywalizowało z dwiema innymi agencjami: Polymus oraz Eskadra.
Kampania BTL rozpocznie się w drugiej połowie maja i potrwa kilka tygodni. Szczegóły zaplanowanych działań nie są znane.
Generatywna sztuczna inteligencja (Gen AI) zmienia sposób robienia zakupów – aż 71% konsumentów i konsumentek …
Klarna, globalna sieć płatności i asystent zakupowy oparty na sztucznej inteligencji, zacieśnia współpracę z …
zondacrypto ogłasza nową koszykarską współpracę jako Główny Partner AS Monaco Basket w rozgrywkach Euroligi. …
mBank przygotował dla użytkowników swojej aplikacji mobilnej finansowe podsumowanie roku. Klienci dowiedzą się z …
Przedsiębiorcy dostrzegają potencjał sztucznej inteligencji, ale wielu z nich nadal nie wie, jak skutecznie …
Europejski Fundusz Leasingowy otrzymał międzynarodowy certyfikat ISO 27001:2022, jedno z najbardziej …
Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców