MetLife TUnŻiR S.A. po raz drugi z rzędu otrzymało prestiżowe godło Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda przyznawana jest przedsiębiorstwom wyróżniającym się wysoką jakością obsługi klientów.
Firma Przyjazna Klientowi to tytuł przyznawany przez konsumentów na podstawie wyników niezależnych badań przeprowadzanych przez Fundację Obserwatorium Zarządzania. Analizie poddawane są doświadczenia klientów w czterech obszarach: ogólne zadowolenie, satysfakcja ze współpracy, ocena jakości obsługi oraz skłonność do rekomendacji danej firmy. O przyznaniu tytułu decyduje wysoki wynik łączny z ankiet na poziomie min. 85% oraz pozytywna rekomendacja Kapituły Programu.
– Godło Firma Przyjazna Klientowi to uznanie naszych starań o najwyższą jakość usług i zadowolenie klientów. Od wielu lat konsekwentnie usprawniamy procesy obsługi. Ponowne wyróżnienie MetLife wspiera obraną strategię, w której orientacja na klienta jest podstawą wszystkich naszych działań.– powiedział Łukasz Kalinowski, Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny MetLife TUnŻiR.
Godło Firma Przyjazna Klientowi jest przyznawane na okres 12 miesięcy. Oficjalne wręczenie certyfikatu nastąpi 18 czerwca 2015 r. Program Firma Przyjazna Klientowi istnieje na polskim rynku już od ponad 10 lat.