Program będzie emitowany w każdą sobotę ok. 18.40, a powtórki w niedzielę o godz. 18.40 i 0.10. Przewidziany jest na 20 minut.
Podobnie, jak miesięcznik „Forbes” będzie skierowany przede wszystkim do menedżerów średniego i wyższego szczebla, biznesmenów oraz osób o wysokim statusie finansowym. Jego widzowie to ludzie dynamiczni, aktywni, otwarci na światowe trendy. To także potencjalni klienci wykwalifikowanych doradców finansowych pomagających efektywnie pomnażać majątek poprzez inwestycje.
Dzięki tak precyzyjnie określonej grupie docelowej partnerem programu został BRE Bank.
Zaangażowanie BRE Banku w nowy projekt „Forbesa” i stacji TVN24 to konsekwencja realizowanej od początku 2006 roku przemyślanej strategii komunikacyjnej linii Private Banking oferowanej przez ten bank. W marcu BRE Bank był także partnerem Listy 100 najbogatszych Polaków według „Forbesa”.
Nowy program będzie mieć bardzo klarowną strukturę, podobną do sposobu redagowania magazynu „Forbes”.
„Biznes z każdej strony” będzie składać się z czterech niezależnych felietonów filmowych. Dwa z nich będą dotyczyły bieżącej problematyki ekonomiczno-finansowo–gospodarczej. Mają stanowić rodzaj podsumowania aktualnych wydarzeń. Następny felieton będzie dotyczył aktualnego tematu podjętego w miesięczniku „Forbes”, już wydanym lub przygotowywanym. Kolejny felieton poświęcony będzie tematyce lifestylowej.
Ujęciu każdego tematu będzie przyświecała zasada: biznes poprzez ludzi, podobnie jak w przypadku artykułów publikowanych w „Forbesie”.
Materiały do programu będą przygotowywane w ścisłej współpracy dziennikarzy „Forbesa” i TVN24 przy wykorzystaniu wiedzy i kontaktów każdego z partnerów. Ze strony „Forbesa” współpracę koordynuje Kazimierz Krupa, który przed kilkoma tygodniami dołączył do redakcji jako nowy zastępca redaktora naczelnego.