Głównym elementem kampanii jest landing page (www.getinbank.pl/swiateczny) dedykowany kredytowi świątecznemu. Nie można na nim przeoczyć rekomendacji Polskiego Towarzystwa Mikołajów. Utrzymany w humorystycznym tonie landing page ma formę praktycznego narzędzia: dostarcza informacji o kredycie oraz umożliwia przeprowadzenie akcji, jak obliczenie rat, umówienie się z doradcą i złożenie wniosku. Na stronie docelowej kampanii umieszczono również forum “Pomysły na prezenty”, które ma na celu budowanie społeczności wokół GETIN Banku. „Postanowiliśmy wykorzystać aktualne trendy w e-marketingu, czyli wsparcie działań reklamowych poprzez tworzenie serwisów społecznościowych wokół marki i produktu. Aby zachęcić internautów do wejścia na stronę docelową kampanii stworzyliśmy forum, które pomoże w rozwiązaniu typowych świątecznych dylematów, czyli jaki prezent kupić” – mówi Anna Dyszy, specjalista ds. public relations agencji MindChili.
W ramach kampanii Mikołaje z GETIN Banku wysyłają mailingi do użytkowników kont pocztowych największych polskich portali – Wirtualnej Polski oraz Onetu. Przygotowano mailingi do wysyłki ogólnopolskiej, jak i geotargetowanej do wybranych miast. “Zdecydowaliśmy się na wysyłkę różnych kreacji, aby zobaczyć jak wyeksponowanie adresu najbliższej placówki GETIN Banku wpłynie na akcje podjęte przez internautów” – mówi Małgorzata Zabuska z Departamentu Marketingu GETIN Banku.
Obok mailingu przygotowano kampanię bannerową. Kreacje, na których dominuje prezentowane 50 zł można zobaczyć na stronach portalu kobieta.pl oraz podczas odbierania poczty przez www na portalu O2 oraz Interia. Uzupełnieniem kampanii jest zestaw słów kluczowych w wyszukiwarkach Google, Onet oraz WP.
Do monitorowania i analizy wyników kampanii oprócz narzędzi dostarczanych przez Gemius i Google Analytics został zastosowany autorski system MCeffect pozwalający precyzyjnie ocenić koszt pozyskania klienta.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ACR. Kampania potrwa do końca grudnia.