Eurobanku nikomu chyba nie trzeba przedstawiać. Warto tylko wspomnieć, że w ciągu roku działalności otworzył aż 232 tys. kont osobistych, a według zapewnień jego przedstawicieli, za tą liczbą kryją się również ciekawe wyniki finansowe.
Drugi partner to Avanti – pierwszy na polskim rynku magazyn z segmentu tzw. pism shoppingowych, który wystartował w marcu tego roku. Tematyka Avanti to głównie moda i uroda. Miesięcznik prezentuje modne ubrania, buty i dodatki z najnowszych kolekcji dostępnych w polskich sklepach. Wszystkie produkty opatrzone są ceną i nazwą sklepu.
Dodatkową atrakcją są informacje o wyprzedażach i kupony rabatowe. Pismo skierowane jest do kobiet w wieku 18-30 lat, mieszkanek miast, aktywnych, pewnych siebie, zadbanych, zainteresowanych modą, urodą, zdrowym trybem życia i lubiących robić zakupy.
To właśnie dla tych czytelniczek Eurobank przygotował ciekawą ofertę – półprzezroczystą kartę Avanti-eurobank.
Karta ta łączy w sobie dwie funkcje – płatniczą i rabatową. W tym pierwszym przypadku niczym nie różni się od funkcjonalności standardowej karty w Eurobanku – w drugim – umożliwia otrzymanie atrakcyjnego rabatu w setkach (tak gwarantuje Avanti) sklepów z odzieżą, butami, dodatkami oraz salonach fryzjerskich i kosmetycznych w całym kraju. Rabaty wynoszą od 5 (stopa gwarantowana) do 15 proc. Dodatkowo do każdej karty dodawana jest w prezencie trzymiesięczna prenumerata miesięcznika.
Aby otrzymać kartę wystarczy przyjść z zamieszczonym w listopadowym numerze Avanti kuponem – wizerunkiem karty i dowodem osobistym do jednej z placówek Eurobanku. Karta kosztuje 19 złotych, a klient otrzymuje dodatkowo powiązane z nią bezpłatne konto osobiste. Wszystkie pozostałe opłaty są takie same jak w standardowych rachunkach tego banku. W najbliższym czasie Eurobank wypuści również na rynek kartę kredytową Avanti, dołączając tym samym do licznego już grona wystawców tego typu kart.