PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościNagrody „Co-Brand Partner of the Year” rozdane

Nagrody „Co-Brand Partner of the Year” rozdane

Aktualności 20.09.2005 (12:04)

Nominacje do nagrody „European Co-Brand Partner of the Year” uzyskało 15 programów zgłoszonych przez banki – wydawców kart, instytucje partnerskie i pracowników organizacji MasterCard Europe. Wyboru zwycięzców dokonało jury złożone z niezależnych ekspertów w dziedzinie kart wspólnych marek. Przy ocenie zwracano szczególną uwagę na: cechy wyróżniające produkt, innowacyjność przyjętej strategii marketingowej oraz wyniki osiągnięte dzięki realizacji programu. Poniżej prezentowane są dwa nagrodzone programy.

W kategorii – „Najlepszy program wprowadzony w latach 2004/05”

Citibank – Megafon MasterCard®

Karta kredytowa Citibank MegaFon MasterCard® została wprowadzona na dynamicznie rozwijający się rosyjski rynek kart płatniczych w maju 2005 roku, jako pierwsza karta typu co-branded wśród kart kredytowych oferujących okres bezodsetkowy (tzw. grace period). Dzięki współpracy z największym operatorem telefonii komórkowej w Rosji – MegaFon, program daje tysiącom klientów możliwość korzystania z funkcji automatycznego płacenia rachunków telefonicznych przy pomocy karty płatniczej. Płatność realizowana jest w momencie, gdy zobowiązania osiągają określoną wysokość. Karta oferuje także liczne dodatkowe korzyści, na przykład nawet do 350 minut rozmów gratis dla użytkowników, którzy zdecydują się na korzystanie z usługi automatycznej zapłaty.

Opinia sędziów:

“[…] To ogromne osiągnięcie wprowadzić innowacyjny na europejską skalę produkt na rosyjski rynek telefonii komórkowej, który w 100% opiera się na systemie telefonii typu pre-paid. Ponadto uważamy, że wprowadzenie na rynek w Rosji pierwszej wśród kart kredytowych z okresem bezodsetkowym karty typu co-branded było niezwykle odważnym posunięciem. Strategia marketingowa została bardzo dobrze przygotowana. Jest to produkt, który doskonale wpasowuje się w potrzeby rynku. Poziom aktywacji i użytkowania karty jest wysoki, a grupa jej potencjalnych odbiorców obejmuje nie tylko obecnych klientów sieci MegaFon, ale także 15 milionów użytkowników telefonów komórkowych w Rosji. Podsumowując – karta Citibank Megafon MasterCard® odpowiada rzeczywistym potrzebom jej użytkowników i przynosi korzyści zarówno bankowi jak i jego partnerom”.

W kategorii – „Najlepsze wyniki w zakresie liczby użytkowników/rozwoju programu

w latach 2004/05”

Marks & Spencer – “&More” karta wydana przez M&S Money

Pomiędzy kwietniem, a sierpniem 2005 roku M&S Money dokonał wymiany wszystkich swoich kart kredytowych na karty wyposażone w mikroprocesor EMV i zakładające zabezpieczenie transakcji kodem PIN. Aby w pełni wykorzystać dokonane inwestycje i ograniczyć ryzyko nieużywania kart przez ich posiadaczy, M&S Money podjął serię działań, które miały na celu rozwinięcie obecnej oferty i zachęcenie posiadaczy kart do ich aktywnego wykorzystywania. Realizacja tego projektu pokazała zdolności kreatywnego myślenia, strategicznego planowania i rozsądnego zarządzania po stronie M&S Money.

Opinia sędziów:

“Strategia Marks & Spencer, związana z rozwojem tego programu, tworzy precedens na kilku płaszczyznach. Instytucja wydała ponownie karty, wyposażając je dodatkowo w mikroprocesor umożliwiający dodatkowe zabezpieczanie transakcje kodem PIN i wyciągnęła z tego faktu maksimum korzyści. Stworzono nowy wizerunek kart, który nie tylko wygląda atrakcyjnie, ale także doskonale pasuje do obecnego, bardziej kreatywnego podejścia do klientów. Posunięcia te zostały wsparte przemyślaną strategią, zakładającą dotarcie do każdego klienta indywidualnie i globalnie – poprzez narzędzia CRM (Consumer Relations Management), dzięki czemu stworzono oferty dopasowane do różnych segmentów grupy docelowej. Spójna kampania marketingowa wykorzystała pełen wachlarz środków, od reklam telewizyjnych po promocje w sklepach. Na szczególne uznanie zasługuje wykorzystanie telemarketingu i wiedzy na temat przyzwyczajeń konsumentów w celu zwiększenia ich wydatków i uzyskania zysków płynących od wszystkich grup użytkowników kart.[…] Sędziowie jednogłośnie uznali ten program za wyjątkowy”.

Karty wspólnych marek to karty płatnicze wydawane przez banki we współpracy

z instytucjami komercyjnymi (karty typu co-branded) lub organizacjami o charakterze non-profit (karty typu affinity).

Karty co-branded to produkty przemawiające bezpośrednio do stylu życia i zainteresowań ich użytkowników. Na całym świecie funkcjonują programy stworzone dla konkretnych grup odbiorców: np. klientów konkretnych stacji benzynowych lub sieci handlowych, członków wybranych grup zawodowych i wiekowych. Technologia chipowa umożliwiła połączenie kart co-branded z programami lojalnościowymi, w których może uczestniczyć wielu różnych partnerów.

Karty affinity zostały stworzone dla osób, które pragną wspomagać organizacje niekomercyjne w ich działalności społecznej, edukacyjnej lub kulturalnej. Użytkownik karty wspiera te instytucje finansowo poprzez sam fakt dokonywania zakupów przy pomocy karty, nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych kosztów.

mastercard 2005-09-20
Redakcja PRNews.pl
Tagi: mastercard

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców