PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościAktualnościNagrody „Co-Brand Partner of the Year” rozdane

Nagrody „Co-Brand Partner of the Year” rozdane

Aktualności 20.09.2005 (12:04)

Nominacje do nagrody „European Co-Brand Partner of the Year” uzyskało 15 programów zgłoszonych przez banki – wydawców kart, instytucje partnerskie i pracowników organizacji MasterCard Europe. Wyboru zwycięzców dokonało jury złożone z niezależnych ekspertów w dziedzinie kart wspólnych marek. Przy ocenie zwracano szczególną uwagę na: cechy wyróżniające produkt, innowacyjność przyjętej strategii marketingowej oraz wyniki osiągnięte dzięki realizacji programu. Poniżej prezentowane są dwa nagrodzone programy.

W kategorii – „Najlepszy program wprowadzony w latach 2004/05”

Citibank – Megafon MasterCard®

Karta kredytowa Citibank MegaFon MasterCard® została wprowadzona na dynamicznie rozwijający się rosyjski rynek kart płatniczych w maju 2005 roku, jako pierwsza karta typu co-branded wśród kart kredytowych oferujących okres bezodsetkowy (tzw. grace period). Dzięki współpracy z największym operatorem telefonii komórkowej w Rosji – MegaFon, program daje tysiącom klientów możliwość korzystania z funkcji automatycznego płacenia rachunków telefonicznych przy pomocy karty płatniczej. Płatność realizowana jest w momencie, gdy zobowiązania osiągają określoną wysokość. Karta oferuje także liczne dodatkowe korzyści, na przykład nawet do 350 minut rozmów gratis dla użytkowników, którzy zdecydują się na korzystanie z usługi automatycznej zapłaty.

Opinia sędziów:

“[…] To ogromne osiągnięcie wprowadzić innowacyjny na europejską skalę produkt na rosyjski rynek telefonii komórkowej, który w 100% opiera się na systemie telefonii typu pre-paid. Ponadto uważamy, że wprowadzenie na rynek w Rosji pierwszej wśród kart kredytowych z okresem bezodsetkowym karty typu co-branded było niezwykle odważnym posunięciem. Strategia marketingowa została bardzo dobrze przygotowana. Jest to produkt, który doskonale wpasowuje się w potrzeby rynku. Poziom aktywacji i użytkowania karty jest wysoki, a grupa jej potencjalnych odbiorców obejmuje nie tylko obecnych klientów sieci MegaFon, ale także 15 milionów użytkowników telefonów komórkowych w Rosji. Podsumowując – karta Citibank Megafon MasterCard® odpowiada rzeczywistym potrzebom jej użytkowników i przynosi korzyści zarówno bankowi jak i jego partnerom”.

W kategorii – „Najlepsze wyniki w zakresie liczby użytkowników/rozwoju programu

w latach 2004/05”

Marks & Spencer – “&More” karta wydana przez M&S Money

Pomiędzy kwietniem, a sierpniem 2005 roku M&S Money dokonał wymiany wszystkich swoich kart kredytowych na karty wyposażone w mikroprocesor EMV i zakładające zabezpieczenie transakcji kodem PIN. Aby w pełni wykorzystać dokonane inwestycje i ograniczyć ryzyko nieużywania kart przez ich posiadaczy, M&S Money podjął serię działań, które miały na celu rozwinięcie obecnej oferty i zachęcenie posiadaczy kart do ich aktywnego wykorzystywania. Realizacja tego projektu pokazała zdolności kreatywnego myślenia, strategicznego planowania i rozsądnego zarządzania po stronie M&S Money.

Opinia sędziów:

“Strategia Marks & Spencer, związana z rozwojem tego programu, tworzy precedens na kilku płaszczyznach. Instytucja wydała ponownie karty, wyposażając je dodatkowo w mikroprocesor umożliwiający dodatkowe zabezpieczanie transakcje kodem PIN i wyciągnęła z tego faktu maksimum korzyści. Stworzono nowy wizerunek kart, który nie tylko wygląda atrakcyjnie, ale także doskonale pasuje do obecnego, bardziej kreatywnego podejścia do klientów. Posunięcia te zostały wsparte przemyślaną strategią, zakładającą dotarcie do każdego klienta indywidualnie i globalnie – poprzez narzędzia CRM (Consumer Relations Management), dzięki czemu stworzono oferty dopasowane do różnych segmentów grupy docelowej. Spójna kampania marketingowa wykorzystała pełen wachlarz środków, od reklam telewizyjnych po promocje w sklepach. Na szczególne uznanie zasługuje wykorzystanie telemarketingu i wiedzy na temat przyzwyczajeń konsumentów w celu zwiększenia ich wydatków i uzyskania zysków płynących od wszystkich grup użytkowników kart.[…] Sędziowie jednogłośnie uznali ten program za wyjątkowy”.

Karty wspólnych marek to karty płatnicze wydawane przez banki we współpracy

z instytucjami komercyjnymi (karty typu co-branded) lub organizacjami o charakterze non-profit (karty typu affinity).

Karty co-branded to produkty przemawiające bezpośrednio do stylu życia i zainteresowań ich użytkowników. Na całym świecie funkcjonują programy stworzone dla konkretnych grup odbiorców: np. klientów konkretnych stacji benzynowych lub sieci handlowych, członków wybranych grup zawodowych i wiekowych. Technologia chipowa umożliwiła połączenie kart co-branded z programami lojalnościowymi, w których może uczestniczyć wielu różnych partnerów.

Karty affinity zostały stworzone dla osób, które pragną wspomagać organizacje niekomercyjne w ich działalności społecznej, edukacyjnej lub kulturalnej. Użytkownik karty wspiera te instytucje finansowo poprzez sam fakt dokonywania zakupów przy pomocy karty, nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych kosztów.

mastercard 2005-09-20
Redakcja PRNews.pl
Tagi: mastercard

Sprawdź także:

a 0 Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska
23.12.2025 (18:00) – informacja prasowa

Santander Bank Polska planuje zmianę nazwy na Erste Bank Polska

Santander Bank Polska planuje zmienić nazwę na Erste Bank Polska oraz wprowadzić globalne logo Erste Group. Bank …

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Katarzyna Ostrowska

Katarzyna Ostrowska

Rzecznik prasowy, Uniqa Katarzyna Ostrowska w UNIQA…

Stefan Bogucki

Stefan Bogucki

Stefan Bogucki – PR & Community Manager…

Joanna Skoczylas

Joanna Skoczylas

PR Manager – rzecznik prasowy, Grupa Generali…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców