17 kwietnia w Londynie rozdano prestiżowe SABRE Awards. W kategorii „Innovator of the Year: Brand” zwyciężył VeloBank. Marka znalazła się też w finale Diamond SABRE Awards.
Nagrody SABRE to wyróżnienie za wybitne osiągnięcia w brandingu, zarządzaniu reputacją, a także kampaniach public relations z całego świata. Jury szczególnie zwraca uwagę na strategię, kreatywność rozwiązań oraz biznesową efektywność działań.
W trakcie wiodącego spotkania branży komunikacyjnej PRovoke EMEA Summit, przedstawicielki VeloBanku – Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu, Katarzyna Koper, dyrektor Biura PR oraz Małgorzata Wilińska, dyrektor Departamentu Marketingu banku – odebrały zwycięską statuetkę IN2 SABRE Awards za projekt „How to build a love brand on banking market – VeloBank’s success story in Poland”. Polski fintech wśród banków znalazł się obok takich marek jak Uber, Ikea czy Amazon. Konkurs nagradza nowatorskie podejście do budowania wizerunku, doceniając firmy, które innowacyjność stawiają za fundament swoich aktywności komunikacyjnych.
Kapituła przyznała VeloBankowi wyróżnienie podkreślające pomysłowość i odwagę w kreowaniu wizerunku i relacji z klientami. Decyzja Jury potwierdziła, że stworzona w rekordowo krótkim czasie 5. tygodni marka VeloBank stała się „love brandem”, który wzbudza pozytywne uczucia oferując wiele więcej ponad usługi bankowe. VeloBank to przykład firmy, która poprzez bycie blisko wartości klientów, sprawia, że ludzie są do niej przywiązani i po prostu ją lubią. Co więcej, bank oparty o technologię i wartości bliskie celom zrównoważonego rozwoju znalazł się również w finale rywalizacji o nagrodę Diamond SABRE Awards w kategorii „Superior Achievement in Brand-Building”.
– Konkurs SABRE to legenda z 40-letnią historią doceniania branży komunikacyjnej i kreatywnej. Znalezienie się w gronie laureatów, reprezentujących różne sektory, obszary i stylistyki – to dla nas ogromne wyróżnienie i duma. Bardzo jestem szczęśliwa, że nasze odważne i innowacyjne podejście do opowiadania o love brandzie w sektorze finansowym znalazło uznanie jury, które składa się z wybitnych międzynarodowych ekspertów. Budując naszą markę podkreślamy, że za usługami finansowymi stoją emocje. Rozwijając naszą ofertę odpowiadamy na realne potrzeby i pragnienia klientów. A te są powiązane z uczuciami. Pomagamy spełniać marzenia, realizować plany i po prostu żyć bardziej velo, łatwiej, wygodniej – podkreśla Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Źródło: VeloBank