20 dwuosobowych wyjazdów na Ceremonię Zakończenia Igrzysk Olimpijskich London 2012 i wiele innych nagród do wygrania w promocji płatności kartami Visa – w tym również płatności zbliżeniowych – oraz usługi Visa cash back
Pełne 10 tygodni potrwa najnowsza, rozpoczęta 2 kwietnia br. kampania promująca płatności kartami Visa. Promocja pod hasłem: „Bądź na Igrzyskach Olimpijskich szybciej niż Bolt”, przygotowana przez Visa Europe we współpracy z bankami członkowskimi, zachęca konsumentów do płacenia za mniejsze i większe zakupy kartami Visa zamiast gotówką. Dodatkowymi nagrodami są premiowane płatności zbliżeniowe Visa oraz korzystanie z usługi Visa cash back. Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa, m.in. w telewizji, radio oraz w internecie.
W loterii promocyjnej udział mogą brać wszyscy, którzy dokonają krajowej lub zagranicznej transakcji bezgotówkowej którąkolwiek z kart systemu Visa wydaną w Polsce i zarejestrują tę transakcję. Rejestrować można również transakcje internetowe opłacone kartami Visa.
– Twarzą promocji jest najszybszy człowiek na ziemi, rekordzista świata w biegu na 100 metrów, Usain Bolt. Zachęcamy posiadaczy kart Visa do płacenia nimi za zakupy, dzięki czemu mają szansę znaleźć się na Igrzyskach Olimpijskich London 2012 szybciej niż Usain Bolt, bez treningu, oraz mogą wygrać wiele innych nagród – powiedział Tomasz T. Owoc, szef marketingu Visa Europe w Polsce.
Wszystkie płatności zarejestrowane w każdym z 10 tygodni uczestniczą w losowaniu dwóch wyjazdów na Ceremonię Zamknięcia Igrzysk Olimpijskich London 2012 oraz dwóch telewizorów Panasonic Smart Viera.
Codziennie można także wygrać siedem przedpłaconych kart Visa o wartości 300 zł każda. Dodatkowo, wśród osób rejestrujących płatności zbliżeniowe Visa oraz korzystających z usługi Visa cash back zostanie rozlosowanych 70 smartfonów Samsung Galaxy S II z funkcją mobilnych płatności zbliżeniowych Visa; takimi telefonami można płacić w Polsce już w 60 tys. terminali wyposażonych w czytniki zbliżeniowe.
Transakcje można rejestrować za pośrednictwem strony internetowej Visa, w tym także jej mobilnej wersji na urządzenia przenośne, za pośrednictwem komunikatora internetowego, aplikacji Visa Widget na komputer lub aplikacji Visa PL na wybrane smartfony i tablety.
Loterię wspiera intensywna kampania reklamowa w telewizji (spoty 20 i 10-sekundowe) oraz w ogólnopolskich i lokalnych sieciach rozgłośni radiowych (spoty 30-sekundowe). Kampania ma miejsce także w prasie ogólnopolskiej (tygodniki opinii oraz magazyny shoppingowe), w internecie (m.in. obecność na największych portalach z formatami video oraz display; wykorzystane będą również formaty mobilne) oraz w punktach sprzedaży. W reklamie prasowej, w reklamie w placówkach detalicznych i w materiałach promocyjnych dla banków będą używane dwuwymiarowe kody kreskowe (QR code), które posiadaczom smartfonów ułatwią wzięcie udziału w promocji.
Źródło: Visa Europe