25 maja przedstawiciele najsilniejszych marek na polskim rynku po raz szósty odebrali statuetki Superbrands. Wśród laureatów znalazły się popularne banki, firmy ubezpieczeniowe i jedna
z wiodących światowych firm doradczych.
The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży. Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek – 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu
i reklamy – oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: rozpoznawalność marki, unikalny charakter korzyści, które oferuje i siła więzi z klientami.
Wśród banków drugi raz po tytuł Superbrands sięgnął Noble Bank, statuetki odebrali również przedstawiciele Eurobanku i Crédit Agricole.
W sektorze ubezpieczeń druga z rzędu statuetka trafiła w ręce przedstawicieli obchodzącej w tym roku 20-lecie działalności w Polsce marki Aviva, do właścicieli marek: AXA oraz Warta.
Członkowie Rady Marek docenili także siłę marki jednej z największych firm doradczych – PwC.
Historie sukcesu laureatek trafiły do Albumu Superbrands 2012 – towarzyszącego wszystkim krajowym edycjom Superbrands wydawnictwa, cieszącego się na świecie opinią „biblii brandingu”.
Organizatorem i wyłącznym przedstawicielem The Superbrands Ltd. w Polsce jest agencja New Communications. Partnerami tegorocznej edycji są: Culture.pl, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA, Stratosfera, ThinkTank, Polish National Sales Awards, Inquiry Market Research, PRoto.pl i Bravo Bodoni.
/Competita
Źródło: