PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
    • Polska bankowość w liczbach – raporty kwartalne
    • Aktywa banków
    • Bankomaty
    • Bankowość mobilna
    • Bankowość internetowa
    • Konta
    • Karty debetowe
    • Karty kredytowe
    • Karty HCE
    • Kredyty hipoteczne
    • Liczba klientów
    • Placówki
    • Zatrudnienie
    • e-administracja
  • Instytucje
    • Aegon
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • Diners Club
    • DNB
    • EuropAssistance
    • First Data
    • Getin Noble Bank
    • HSBC Polska
    • Idea Bank
    • ING Bank Śląski
    • Inteligo
    • Marken Systemy Antywirusowe
    • Mastercard
    • mBank
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • Polski Standard Płatności
    • Provema
    • Prudential
    • PZU
    • Raiffeisen Polbank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • Standard Chartered Polska
    • T-Mobile Usługi Bankowe
    • Toyota Bank Polska
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Pod lupą
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Who is who
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościNajwyższy Standard Ochrony ERGO Hestii ponownie potwierdzony przez Rzecznika Finansowego
Ergo Hestia

Ergo Hestia

Grupę Ergo Hestia tworzą dwie spółki ubezpieczeniowe: STU ERGO Hestia SA i STU na Życie ERGO Hestia SA. Spółki grupy oferują ubezpieczenia dla klientów indywidualnych w zakresie ochrony majątku i życia, a także dla przemysłu oraz małego i średniego biznesu.

Najwyższy Standard Ochrony ERGO Hestii ponownie potwierdzony przez Rzecznika Finansowego

Wiadomości 19.04.2017 (13:15)
Ergo Hestia

Sprawozdanie Rzecznika Finansowego nie pozostawia złudzeń ERGO Hestia ma najlepszy wskaźnik zadowolonych klientów. To efekt konsekwentnej realizacji strategii Najwyższego Standardu Ochrony, którą firma realizuje w oparciu o troskę i dialog ze wszystkimi partnerami i ubezpieczonymi.


Zestawiając udział w rejestrowanej przez Rzecznika Finansowego liczbie wniosków o interwencję, reklamacji oraz postępowań sądowych, przeciwko ubezpieczycielom majątkowym mającym siedzibę w Polsce, w stosunku do udziału poszczególnych towarzystw w rynku ubezpieczeń majątkowych, ERGO Hestia wypada zdecydowanie najlepiej spośród 10 towarzystw ubezpieczeń o najwyższym udziale w rynku ubezpieczeń majątkowych mierzonym wysokością składki przypisanej brutto[1], osiągając najniższy współczynnik na poziomie 0,76 pkt[2]. Kolejne miejsca zajmują PZU (współczynnik 0,82 pkt) oraz Warta (współczynnik 0,92 pkt). Raport Rzecznika to najbardziej obiektywny ranking jakości usług oferowanych przez instytucje finansowe.

Najwyższy Standard Ochrony to strategia, która na każdym poziomie kontaktu z klientem stawia na dialog wokół jego indywidualnych potrzeb i oczekiwań mówi Agnieszka Zych, dyrektor Biura Zarządzania Jakością ERGO Hestii. W 2016 roku uruchomiliśmy nowoczesną platformę obsługi wszystkich operacji ubezpieczeniowych iHestię, co pozwoliło uprościć wiele procesów i usprawnić kontakt z klientem. Równocześnie stale podnosimy poziom likwidacji szkód. W 2016 roku już co piąty nasz klient otrzymywał decyzję o wypłacie odszkodowania podczas pierwszego kontaktu z ubezpieczycielem. Jesteśmy też pierwszą firmą na rynku, która powołała instytucje Rzecznika Klienta. Jego zadaniem jest patrzenie na ubezpieczenia z perspektywy klientów, słuchanie ich uwag i zastrzeżeń oraz proponowanie rozwiązań. W ten sposób wspólnie z Biurem Likwidacji Szkód stworzyliśmy spójny ekosystem, w którym nasi eksperci analizują możliwość wprowadzenia usprawnień na podstawie uwag płynących od klientów. W ten sposób udało nam się usprawnić ponad 700 procesów w ramach obsługi ubezpieczeń. Przystosowanie do ciągłej zmiany jest kluczowe. Klienci oczekują od ubezpieczycieli, ale również dostawców innych usług, o wiele więcej niż jeszcze kilka lat temu. Widzimy, że szybka reakcja, umiejętność przyznania się do błędu i czerpanie inspiracji ze zgłoszeń klientów, zbliża nas do nich. Tak budujemy zaufanie, które jest podstawą ubezpieczeń, zarówno wobec naszych klientów, jak też wobec pośredników oferujących nasze ubezpieczenia. Obydwie te grupy potrafią to docenić podsumowuje Agnieszka Zych.

***

ERGO Hestia jako pierwszy i na razie jedyny ubezpieczyciel w Polsce, upublicznia również wewnętrzne dane o reklamacjach swoich klientów. Zmiany, które wprowadziła dzięki uwagom i opiniom, od trzech lat podsumowuje w kwartalnych raportach. Raporty reklamacji i odwołań to cykliczna publikacja Spółek Grupy ERGO Hestia. Ich celem jest pokazanie, w których obszarach poprawiamy się pod wpływem uwag klientów. Z dotychczas opublikowanymi raportami można się zapoznać pod adresem: www.ergohestia.pl.

[1]Źródło: https://rf.gov.pl/sprawy-biezace/Sprawozdanie_Rzecznika_Finansowego_za_2016_r___22559, data: 10.04.2017 r., stan na 31.12.2016 r.

[2] Współczynnik stanowi iloraz, w którym dzielną jest stosunek sumy wniosków o interwencję, reklamacji oraz postępowań sądowych, przeciwko konkretnemu ubezpieczycielowi do sumy wszystkich wniosków o interwencję, reklamacji oraz postępowań sądowych, przeciwko ubezpieczycielom majątkowym mającym siedzibę w Polsce, a dzielnikiem jest udział konkretnego ubezpieczyciela w rynku ubezpieczeń majątkowych mierzonym wysokością składki przypisanej brutto.


dostarczył infoWire.pl

2017-04-19
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 "Z rozkoszą po kuchni i przez życie" - ING zaprasza na 4. odcinek serii ktobypomyślał – podcasty
04.07.2022 (17:43) – informacja prasowa

"Z rozkoszą po kuchni i przez życie" - ING zaprasza na 4. odcinek serii ktobypomyślał – podcasty

Czy tematy kulinarne nas kręcą? Wegetariańska uczta z polskimi smakami – czy to jest możliwe? O tym, w czwartym …

a 0 Krakowski Bank Spółdzielczy z usługą Visa Mobile
04.07.2022 (17:02) – informacja prasowa

Krakowski Bank Spółdzielczy z usługą Visa Mobile

Krakowski Bank Spółdzielczy udostępnił dla klientów KBSu płatności internetowe Visa Mobile, nowy, innowacyjny …

a 0 Konto na Teraz. Kolejne rozwiązanie od Banku BNP Paribas dla obcokrajowców, którzy opuścili Ukrainę w związku z wojną
04.07.2022 (15:01) – informacja prasowa

Konto na Teraz. Kolejne rozwiązanie od Banku BNP Paribas dla obcokrajowców, którzy opuścili Ukrainę w związku z wojną

W ostatnim tygodniu czerwca Bank BNP Paribas uruchomił nowy rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy przygotowany z …

a 0 O 59,9% spadła wartość zapytań o kredyty mieszkaniowe – najnowszy, czerwcowy odczyt BIK Indeksu Popytu na Kredyty Mieszkaniowe
04.07.2022 (14:51) – informacja prasowa

O 59,9% spadła wartość zapytań o kredyty mieszkaniowe – najnowszy, czerwcowy odczyt BIK Indeksu Popytu na Kredyty Mieszkaniowe

Wartość BIK Indeksu Popytu na Kredyty Mieszkaniowe (BIK Indeks – PKM) informuje o rocznej dynamice wartości …

a 0 Elektrykiem za darmo po autostradach. Dzięki Autopay, EV Klub Polska i Wallbox
04.07.2022 (12:39) – informacja prasowa

Elektrykiem za darmo po autostradach. Dzięki Autopay, EV Klub Polska i Wallbox

Startuje akcja “Autostrada do elektromobilności”, dzięki której kierowcy aut elektrycznych należący do EV Klub …

a 0 Szerszy zakres ubezpieczenia turystycznego w Warcie
04.07.2022 (12:37) – informacja prasowa

Szerszy zakres ubezpieczenia turystycznego w Warcie

Warta rozszerza zakres ubezpieczenia dla osób wyjeżdżających za granicę. Pokrycie kosztów leczenia aż do sumy 2 mln …

PRNews.pl

Zobacz również

PKO BP wprowadza nową ofertę skierowaną do polskich rodzin

PKO BP wprowadza nową ofertę skierowaną do polskich rodzin

PKO Konto za Zero Rodzina 500+ to…

Prezes Comarchu nie gryzie się w język. Janusz Filipiak w głośnym wywiadzie krytykuje zarobki bankierów

Prezes Comarchu nie gryzie się w język. Janusz Filipiak w głośnym wywiadzie krytykuje zarobki bankierów

W ostatnich dniach głośno było o wywiadzie…

Ranking kont osobistych. Czołowa dwójka bez opłat za prowadzenie i kartę

Ranking kont osobistych. Czołowa dwójka bez opłat za prowadzenie i kartę Ważne

Brak opłaty za korzystanie z konta i…

Curve zmienia cennik – bezpłatny pakiet bardziej ograniczony

Curve zmienia cennik – bezpłatny pakiet bardziej ograniczony

„Szykuje się gospodarcza burza, musieliśmy ponownie przyjrzeć…

Najlepsze konta oszczędnościowe. Spełnienie warunków może przynieść zysk w wysokości 6 proc. rocznie

Najlepsze konta oszczędnościowe. Spełnienie warunków może przynieść zysk w wysokości 6 proc. rocznie

Przed miesiącem tylko jeden bank oferował na…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

Kssaweryy:

Moim zdaniem najlepszą opcją i tak jest zegarek garmin, wyglądają o wiele lepiej …

pon, 4 lip 2022 (17:26) • Xiaomi Pay dla klientów banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banku BPS

Lucja:

Mi wystarcza moja opaska fitbit :D …

pon, 4 lip 2022 (10:19) • Xiaomi Pay dla klientów banków spółdzielczych Zrzeszenia BPS i Banku BPS

Janusz:

Kolejny na czarnej liście: Julia Allen . Tym razem "bardzo uczciwa kobieta" chciała …

pon, 27 cze 2022 (19:22) • Wraca oszustwo „na PayPala”. Uważajcie, jeśli sprzedajecie coś na OLX lub Allegro

roya:

Nikt tak naprawdę nie wiem co się wydarzy za miesiąc czy pól roku. …

nie, 26 cze 2022 (22:44) • Cięcie wydatków, mniej oszczędności – jak Polacy reagują na inflację?

Bartosz Nowak:

Dwie pożyczki już brałem w Norwegii. Nie ma się czego bać, zero problemów …

sob, 25 cze 2022 (18:51) • Polscy emigranci w Norwegii zaciągają coraz więcej kredytów. Chcą inwestować w Polsce

  • Kredyt gotówkowy
  • Pit 36
  • 1 procent
  • Pit 11
  • SMART Bankier
  • Kalkulator kredytowy Bankier SMART
  • Pit 39
  • Pit online
  • Pit 37
  • Pit 8c
  • Rozliczenie PIT
  • Kalkulator brutto netto
  • Twój e-pit
  • Pit 28
  • Przelicznik walut
  • Ranking ROR Bankier SMART
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2022 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców