Narodowy Bank Polski został wyróżniony w IV edycji „Raportu Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” za szczególne uwzględnienie w swojej działalności interesów społecznych.
Konkurs zorganizował tygodnik „Gazeta Finansowa”. Redakcja nagrodziła NBP za upowszechnianie wiedzy o gospodarce, przekazywanie informacji na temat mechanizmów rynkowych i prowadzenia działalności gospodarczej, funkcjonowania banków i rynków finansowych. Uroczystość wręczenia nagród odbyła się 25 maja 2010 r. w warszawskim Domu Dziennikarza.
„Raport Społeczna Odpowiedzialność Biznesu” to plebiscyt, w którym wyróżniane są firmy i instytucje, które przygotowały najlepsze programy wsparcia ważnych społecznie obszarów i konsekwentnie je realizują. Ukazuje się cztery razy w roku i jest w całości poświęcony zagadnieniom związanym z CSR. Dotychczas ukazały się cztery edycje Raportu.
Źródło: NBP