Nethone, nowy dostawca rozwiązań do zapobiegania transakcjom oszukańczym w handlu internetowym oraz narzędzi z obszaru Business Intelligence, rozpoczyna globalną działalność.
Firma powstała w odpowiedzi na palący problem, jaki stanowią fraudy kartowe w internecie, jak również by umożliwić podmiotom handlującym online podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o wiarygodne dane. Ofertę Nethone stanowią skuteczne mechanizmy antyfraudowe oraz narzędzia do zaawansowanej eksploracji danych. Rozwiązanie łączy sztuczną inteligencję (Machine Learning) z szerokim wachlarzem metod zbierania i wzbogacania informacji oraz identyfikacji zagrożeń. System jest w stanie m.in. wykrywać operacje wykonywane za pośrednictwem VPN-ów, pozwala monitorować i dogłębnie analizować zachowania użytkowników, a także nadawać urządzeniom unikalne znaczniki ułatwiające ich rozpoznawanie (Device Fingerprinting).
Twórcy Nethone chcą przede wszystkim, by ich klienci mogli sprawnie rozwijać swój biznes. Korzystając z systemu, akceptanci płatności mogą niemal całkowicie wyeliminować transakcje oszukańcze, zwiększyć konwersję, skutecznie zapobiegać porzucaniu koszyka oraz pozyskiwać szczegółowe informacje na temat zachowań i preferencji klientów. Rozwiązania mogą być z powodzeniem wykorzystywane zarówno w tradycyjnych sklepach online, jak i w handlu mobilnym czy wielokanałowym.
Misją Nethone jest dostarczenie branży e-commerce kompleksowego rozwiązania, dzięki któremu akceptanci płatności będą mogli jednocześnie chronić się przed fraudami i zwiększać sprzedaż”- wyjaśnia Aleksander Kijek, VP of Operations, Nethone. Mówiąc o kompleksowości, mam na myśli narzędzia, wiedzę ekspercką oraz niezbędne dane. Klienci nie muszą się znać na sposobach zapobiegania oszustwom. To naszą rolą jest umożliwienie im prowadzenia biznesu bez obaw, że padną ofiarą wyłudzeń” – dodaje.
Z rozwiązań oferowanych przez firmę mogą korzystać wszelkiego rodzaju podmioty, których działalność wymaga weryfikowania tożsamości klientów.
Nethone