Nowy spot reklamowy „Spotkanie z ciocią” to kontynuacja serii reklam z udziałem znanego polskiego aktora – Piotra Fronczewskiego. Podobnie jak poprzednie spoty, także ta reklama utrzymana jest w rodzinnej, serdecznej, ale też odrobinę zabawnej atmosferze. Tym razem Pan Piotr doradza cioci, która jak się okazuje… i tak, jak zawsze wszystko wie najlepiej.
– Nasz film kierujemy głównie do zachowawczych klientów, którzy do tej pory z przyzwyczajenia lokowali swoje oszczędności w innych bankach. Chcemy pokazać, że niewielki wysiłek związany z przeniesieniem oszczędności na lepiej oprocentowaną lokatę może zaowocować wymiernymi korzyściami finansowymi. – powiedziała Dorota Żmiejko odpowiedzialna za kampanie ATL Produktów Depozytowych w GETIN Banku. – Poprzez nasz spot, chcemy również zwrócić uwagę klientów na różnicę w wysokości oprocentowania oszczędności oferowaną na rynku nie tylko w lokatach, ale także w innych alternatywnych formach oszczędzania, a propozycją sprawdzonej lokaty w GETIN Banku.
Kampania telewizyjna rozpocznie się 3 i potrwa do końca miesiąca maja. Jej uzupełnieniem będzie kampania w dziennikach i TV Guidach, Internecie oraz wsparcie materiałami BTL. Autorem koncepcji kreatywnej jest warszawska agencja reklamowa EP Creative Services. Planowaniem mediów zajął się dom mediowy – MediaVest (członek Grupy Starcom).