Kampania adresowana jest przede wszystkim do kierowców doświadczonych i jeżdżących bezpiecznie, dla których Warta przygotowała specjalną ofertę cenową. W reklamach ubezpieczeń komunikacyjnych Warta wskazuje na możliwość uzyskania znacznych upustów cenowych, sięgających nawet 75% ceny podstawowej. Klienci, którzy zdecydują się ubezpieczyć swój samochód do końca lipca br., będą mogli wziąć udział w konkursie,
w którym nagrodami są m.in. samochody Toyota.
Strategię i kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7, która od początku 2006 roku obsługuje należące do Grupy KBC – Wartę i Kredyt Bank. Obie spółki stosują przygotowaną przez G7 nową linię kreacyjną, opartą na odręcznych adnotacjach i podkreśleniach, symbolizujących dopiski klientów.
Wczuliśmy się w rolę klientów, często zagubionych w sformalizowanym języku ubezpieczeniowym i postawiliśmy na jasną i prostą komunikację – mówi Bogusława Potacka, dyrektor marketingu Warty. Mamy nadzieję, że przyjęta kreacja spodoba się naszym klientom i będzie w klarowny sposób wyrażać cechy przygotowanego produktu – dodaje Potacka. Dwa filmy reklamowe wykorzystywane w kampanii – 30 i 10 sek. – reżyserował Daniel Borjesson. Producentem jest ITI Film Studio.
Planowaniem i zakupem mediów zajął się – pracujący również dla obu spółek – Warty i Kredyt Banku – dom mediowy Starcom. Głównym medium kampanii jest telewizja. Spoty reklamowe są emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem, TV4, TVP3, Polsat, Discovery, Animal Planet. Reklamy prasowe zaplanowano w Gazecie Wyborczej, Dzienniku, dziennikach regionalnych, Metrze, tygodnikach opiniotwórczych (Wprost, Polityka), prasie tematycznej (Auto Biznes, Giełda Samochodowa, Motor), w sumie obejmujących 19 tytułów oraz w internecie. Reklama radiowa emitowana jest w RMF/FM, TOK FM i Złote Przeboje.
W czerwcu pojawi się również reklama w mediach ambientalnych – na stacjach benzynowych Shell.
Kampanii w mediach towarzyszyć będą rozległe działania marketingowe, zachęcające potencjalnych klientów do skorzystania z promocyjnej oferty ubezpieczeń komunikacyjnych Warty (np. direct mailing).