Główny nacisk w kampanii położono na wydłużony do 45 lat okres kredytowania, możliwość spłacania zadłużenia aż do wieku 100 lat oraz niskie raty.
Wiodącym elementem akcji reklamowej są spoty telewizyjne nawiązujące stylistycznie do poprzedniej kampanii. Zastosowanie zmieniających perspektywę obiektywów typu frazer podkreśla prostotę i wygodę korzystania z Nordea Habitat. Naturalność opowieści służy wzmacnianiu wizerunku Nordea jako banku nowoczesnego i dynamicznego. Spoty można zobaczyć między innymi w TVN24, Discovery Channel i Animal Planet.
Kampania wykorzystuje też prasę i Internet. Jej podstawą są inserty w „Gazecie Wyborczej” i wybranych dziennikach lokalnych, a także mailingi elektroniczne oraz reklama w wyszukiwarce Google. Kampania wsparta jest działaniami z zakresu marketingu bezpośredniego w oddziałach, z wykorzystaniem postaci bohatera spotu telewizyjnego.
Kreację do kampanii opracowała agencja Mediafocus z Gdańska. Reżyserem spotu jest Piotr Rzepliński, a całość wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films z Warszawy. Media zaplanowała MPG.
Druga odsłona kampanii potrwa do końca czerwca br.