Rewolucyjne rozwiązania pozwalające małym firmom optymalizować podatki i jednym kliknięciem uzyskać zapłatę za wystawioną fakturę będzie promował Idea Bank w startującej w najbliższy poniedziałek kampanii reklamowej.
W najbliższy poniedziałek, 10 września, rusza zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa Idea Banku. Przekaz reklamowy został zbudowany wokół hasła „Wspieramy przedsiębiorczych”. W trzech spotach, każdy o długości 30 sekund, Idea Bank promuje rewolucyjne rozwiązania dla małych firm stworzone po to, aby zapewnić im płynność i wsparcie przy prowadzeniu własnej działalności. Rozwiązania te pozwalają m.in. zmniejszyć ciężar składek ZUS. – Przygotowaliśmy trzy zaskakujące propozycje, obok których żaden właściciel firmy nie przejdzie obojętnie – zapowiada Edyta Wilczek, dyrektor marketingu Idea Banku.
Odważna forma i treści
Kampania reklamowa potrwa sześć tygodni. Obejmować będzie największe ogólnopolskie kanały telewizyjne publiczne i niepubliczne (m.in. TVP 1, TVP 2, TVN, Polsat), kanały informacyjne oraz największe stacje radiowe. Uzupełnieniem tej aktywności będą działania reklamowe prowadzone na głównych portalach internetowych, serwisach tematycznych oraz Facebooku. – Liczymy, że kampania, zarówno dzięki swojej odważnej formie, jak i przekazywanym treściom będzie dużym wydarzeniem medialnym. Dzięki niej przedsiębiorcy, usłyszą o rozwiązaniach, których nie otrzymają w żadnym innym banku – mówi Edyta Wilczek.
Cel: 100 tysięcy klientów
To już druga kampania reklamowa Idea Banku. Poprzednia, przeprowadzona rok temu pod hasłem „Jeden człowiek, jedna firma, jeden bank” spowodowała, że bankowi zaufało 100 tysięcy klientów. – Spodziewamy się, że nasze nowe propozycje i działania reklamowe pozwolą osiągnąć co najmniej taki efekt – zapowiada dyrektor marketingu.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Ad Heads. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaVest.
Źródło: Idea Bank