Punktem docelowym kampanii jest mini-serwis dedykowany kredytowi konsolidacyjnemu dostępny pod adresem www.konsolidacyjny.getinbank.pl. Serwis o ściśle sprzedażowym charakterze ułatwia internautom podjęcie decyzji o skorzystaniu z oferty banku. Każdy z odwiedzających może obliczyć nową niską ratę w kalkulatorze kredytowym, znaleźć najbliższy oddział i co najważniejsze umówić się z doradcą. Trzon internetowej kampanii reklamowej stanowi kilkuetapowa wysyłka kreacji mailingowych.
„W pierwszej kolejności zaplanowaliśmy testy kilku wariantów kreacji różniących się formą graficzną oraz treścią. Analiza i monitoring wysyłek testowych umożliwi wytypowanie kreacji o najwyższym poziomie konwersji, która zostanie wykorzystana w drugim, właściwym etapie kampanii” – mówi Anna Dyszy, specjalista ds. PR MindChili.
Do monitoringu kampanii oprócz narzędzi dostarczanych przez firmę Gemius wykorzystany zostanie autorski system MCeffect pozwalający precyzyjnie ocenić koszt pozyskania klienta w odniesieniu do konkretnych form oraz miejsc wyświetlania reklam.