Bank BPH rozpoczął kampanię marketingową konta oszczędnościowego Symetria Profit dla małych i średnich firm. Ta propozycja oszczędzania skierowana jest do przedsiębiorców, którzy – dbając o zachowanie płynności finansowej firmy – szukają możliwości atrakcyjnego ulokowania pieniędzy.
Konto oszczędnościowe jest alternatywą dla tradycyjnej lokaty terminowej. Jego przewaga polega przede wszystkim na wygodnym dostępie do środków – przedsiębiorca może wpłacać i wypłacać środki w dowolnym momencie, nie tracąc naliczonych odsetek.
Ważnym elementem konta oszczędnościowego jest również oprocentowanie środków – dużo wyższe niż na rachunku bieżącym i porównywalne z oprocentowaniem lokat terminowych. Dla przedsiębiorców, którzy mają nadwyżki finansowe, chcą zarabiać i mieć jednocześnie stały dostęp do środków, jest to z pewnością korzystne rozwiązanie.
Przedsiębiorcy, którzy założą konto oszczędnościowe Symetria Profit w terminie do 6 sierpnia 2010 r., mogą wziąć udział w konkursie i wygrać nagrody. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.spijnapieniadzach.pl.
Nowe konto oszczędnościowe Symetria Profit to:
- dobre oprocentowanie – 4,1% w skali roku już od pierwszej złotówki;
- możliwość wypłaty oszczędności w dowolnym momencie bez utraty odsetek;
- 0 zł za otwarcie i prowadzenie konta;
- stały i wygodny dostęp do środków bez względu na czas i miejsce – konto może być obsługiwane przez Internet;
- jeden przelew wewnętrzny własny w miesiącu bez opłat (przez Internet) .
Aby skorzystać z oferty, firma nie musi posiadać rachunku bieżącego w Banku BPH.
Działania marketingowe w ramach kampanii konta oszczędnościowego Symetria Profit prowadzone będą w prasie codziennej, miesięcznikach branżowych, Internecie i stacjach radiowych. Kreację przygotowała Gruppa66 Ogilvy oraz agencja FFTechnology. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Starlink.
Źródło: Bank BPH