– Jesienna kampania kredytu mieszkaniowego jest pierwszą dużą kampanią medialną prezentującą nowe logo Banku BGŻ wraz z nowym claimem „Pieniądze są dla ludzi”– powiedziała Maria Kudelska dyrektor departamentu komunikacji w Banku BGŻ. Nowe logo zostało wprowadzone przez bank w kwietniu 2006 roku. Maria Kudelska dodała, że w filmie reklamowym podkreślono szybkość w udzielaniu kredytu słowami „Będziesz szybszy z najszybszym kredytem mieszkaniowym”, natomiast w reklamie prasowej „Będziesz szybszy i mieszkanie będzie Twoje”.
Kreacja w kampanii opiera się na wizerunku 2 kowbojów, których postawa oddaje nastrój pojedynku, w którym wygrywa szybszy. Kreacja została przygotowana przez współpracującą z bankiem agencję reklamową McCann Erickson. Dodatkowo, oprócz filmu, został przygotowany spot radiowy (spójny w przekazie z kampanią telewizyjną i prasową) oraz płyty CD z reklamą prasową. Do ekspozycji w oddziałach oraz do lokalnych akcji mailingowych placówki otrzymają kampanijne ulotki oraz plakaty w dwóch formatach B1 i B2 do prezentowania w salach sprzedaży.
Kampania obejmuje reklamę telewizyjną w programach TVP1, TVP2, TV4, Polsat, TVN, TVN7, TVN 24, prasową w głównych grzbietach Przekroju, Polityki, Forum, Dziennika i Muratora, dodatkach mieszkaniowych do Gazety Wyborczej, Metropolu, Metrze Nieruchomości – Warszawa, Rzeczpospolitej i prasie lokalnej: Dziennik Bałtycki-Wieczór Wybrzeża, Dziennik Łódzki, Dziennik Wschodni, Dziennik Zachodni, Echo Dnia, Gazeta Krakowska, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska, Gazeta Pomorska, Gazeta Poznańska, Gazeta Współczesna, Kurier Szczeciński, Nowa Trybuna Opolska, Nowiny, Rzeczpospolita – wyd. stołeczne i Słowo Polskie-Gazeta Wrocławska, a także reklamę internetową (reklamy na wybranych portalach:Onet, WP, Expander, Money, Bankier, Gratka, Gazeta.pl, w komunikatorze Gadu-Gadu, w wyszukiwarkach – Onet, WP, Google oraz mailing do wybranych posiadaczy kont e-mailowych na portalu Onet, WP oraz na stronie głównej www.bgz.pl).