Głównym elementem kampanii internetowej jest mini-site dedykowany kredytowi (www.pozyczka.getinbank.pl). Serwis dostarcza najważniejszych informacji o kredycie. Treści podane w formie punktów i tabel wpływają na wysoką przejrzystość i ergonomię strony. Charakterystyczny dla serwisu jest również silny nacisk na call-to-action. “Ze względu na prosprzedażowy charakter kampanii zoptymalizowaliśmy scenariusz interakcji użytkowników z serwisem. Wyszczególniliśmy 3 fazy komunikacji: policz ratę, znajdź najbliższy oddział, umów się z doradcą. Podział ten ma zachęcić i ułatwić wykonanie akcji przez internautę” – mówi Małgorzata Woźniakowska, dyrektor zarządzający MindChili.
Działania mediowe w internecie skoncentrują się przede wszystkim na akcji e-mailingowej. Mailingi wysłane zostaną do użytkowników kont największych polskich portali: Wirtualnej Polski, Interii oraz O2. Wysyłka zostanie poprzedzona wielowariantowymi testami w celu optymalizacji formy graficznej oraz treści form reklamowych.
W ramach kampanii zaplanowano również reklamę kontekstową. W ramach Google AdWords opracowano zestaw kilku tysięcy słów kluczowych w oparciu o technikę long tail.
“Naszym celem jest wygenerowanie maksymalnej liczby kontaktów z doradcami i zaprezentowanie GETIN Banku jako instytucji finansowej dysponującej szeroką ofertą kredytową” – mówi Małgorzata Zabuska z Departamentu Marketingu GETIN Banku.
Za zakup mediów w internecie odpowiada dom mediowy ACR.