PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaNowa kampania reklamowa Pru

Nowa kampania reklamowa Pru

Ubezpieczenia 13.05.2024 (12:00) informacja prasowa
MarketingUbezpieczenia

Prudential działający pod marką Pru rozpoczyna nową kampanię reklamową, której celem jest uświadomienie Polakom, że na emeryturze już 10. dnia każdego miesiąca może im zabraknąć pieniędzy. Z badania Prudential Family Index 2023[1] wynika, że młodzi Polacy wiedzą o tym, ale niewiele z tym robią. Ubezpieczyciel zachęca więc do tego, by już dziś pomyśleli o swojej przyszłości i zadbali o swoje finanse na emeryturę. Uświadamia też, że oszczędzanie na ten cel warto rozpocząć jak najwcześniej.

Żyjemy coraz szybciej: praca, dom, dzieci itd. Niektóre przyjemności odkładamy na później. Odwlekamy też myślenie o finansach na emeryturze. Niestety, może okazać się, że gdy ten etap życia już nadejdzie, to spotka nas przykra niespodzianka. Będziemy mieć czas, ale pieniędzy wystarczy tylko do 10. dnia każdego miesiąca. Przewidywana wysokość emerytury dzisiejszych 30-latków będzie wynosić 1/3 ostatniej pensji[2]. Pru zachęca do refleksji i zadbania o finansowy aspekt swojej przyszłości. A im wcześniej o tym pomyślimy, tym mniejszym wysiłkiem finansowym zapewnimy sobie odpowiednią emeryturę.

Słuszność założeń kampanii potwierdzają wyniki kolejnej edycji badania Prudential Family Index 2023, z którego wynika, że ponad połowa (52%) młodych Polaków uważa, że oszczędzanie najlepiej zacząć w wieku 20 i 30 lat. Mimo to w tej grupie wiekowej oszczędzanie deklaruje zaledwie 41%.

– Przysłowiowi Młodzi Bogowie teraz relatywnie dobrze zarabiają, stać ich na wiele, ale wciąż brak im czasu. Myślą, że czas na realizację pasji znajdą na emeryturze. Tyle że mogą się niestety mocno zdziwić, bo na emeryturze może być kruchutko finansowo. Pieniędzy wystarczy im do 10. każdego miesiąca – mówi Tomasz Borchowiec, Dyrektor Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w Prudential Polska. – Emerytura to nie schyłek życia – żyjemy bowiem coraz dłużej i cieszymy się coraz lepszym zdrowiem. Wielu z nas chce przeznaczyć ten okres na wszystkie rzeczy, o których marzymy, ale teraz nie mamy na nie czasu. Niezbędne jest więc działanie, które zabezpieczy finanse na przyszłość i do takiego dodatkowego oszczędzania chcemy zachęcić odbiorców. Inaczej na emeryturze będziemy mieli pieniądze tylko do 10., a za co będziemy żyć przez resztę czasu? – dodaje.

Nowa kampania startuje w maju i będzie trwała z przerwami do końca roku. Obejmuje emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Prowadzona będzie także w mediach społecznościowych marki Pru oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.

Realizacją kreacji zajęła się agencja reklamowa Just. Jest to pierwsza współpraca tej agencji z marką Pru. Za planowanie i zakup mediów odpowiada z kolei dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Filip Berendt, a ich wykonaniem zajął się dom produkcyjny Film Produkcja. Krótka reklama telewizyjna będzie trwała 15 sekund. W internecie zobaczymy także trzy specjalne 6-sekundowe kreacje. Kampanię wspierają działania PR, za które odpowiada agencja OneMulti. Współpracuje ona z Pru przy badaniach dotyczących postaw Polaków wobec emerytur i oszczędzania. Prudential Family Index pokazuje, że mimo rosnącej świadomości Polaków na emeryturze może im zabraknąć pieniędzy, nie przekłada się to jednak na realne działania i w miarę wczesne dodatkowe oszczędzanie.

Spoty reklamowe można obejrzeć, klikając w poniższe linki:

  1. https://youtu.be/DB2ZOV-JAhA
  2. https://youtu.be/0sQbmYy6i4s
  3. https://youtu.be/q3UCROthnJA
  4. https://youtu.be/L6eb1Lu6PCQ

[1] Badanie zostało przeprowadzone przez agencję badawczą Beyond w styczniu 2024 r. metodą CAWI (kwestionariuszowych wywiadów prowadzonych przez internet) na panelu firmy Norstat Polska, na próbie reprezentatywnej Polaków w wieku 25-70 lat, posiadających przynajmniej jedno dziecko. Badana próba liczyła 750 osób.

[2] Obecnie średnia stopa zastąpienia wynosi około 54%. W kolejnych latach będzie ona znacznie spadać. Potwierdzają to prognozy ZUS, Komisji Europejskiej oraz OECD, które wskazują, że średnia stopa zastąpienia w 2050 roku będzie wynosić około 30% (OECD: 28,7%). https://www.money.pl/emerytury/polakow-czekaja-glodowe-emerytury-propozycja-pis-tylko-pogorszy-sprawe-6929794947930912a.html.

Źródło: Pru

2024-05-13
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców