W styczniu ruszyła nowa kampania promocyjno – wizerunkowa Grupy Ubezpieczeniowej UNIQA, z udziałem trenera Bogdana Wenty. Kampania nawiązuje do Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej 2010. Główne działania obejmują spoty telewizyjne i outdoor.
Z początkiem roku rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Grupy Ubezpieczeniowej UNIQA, wykorzystująca wizerunek trenera Bogdana Wenty w związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Europy w Piłce Ręcznej EURO 2010 w Austrii. – Bogdan Wenta jest twarzą naszej firmy od maja 2009 roku; wystąpił już w poprzedniej kampanii „UNIQA. Ubezpieczenia nowej generacji”. Tegoroczne działania są kontynuacją naszej strategii budowania wizerunku marki UNIQA przy współpracy ze światowymi mistrzami sportu. – powiedział Tomasz Domański, kierujący działem marketingu w UNIQA. – Styczniowe Mistrzostwa Europy w Piłce Ręcznej są naturalnym momentem na podkreślenie naszego związku z trenerem Bogdanem Wentą i reprezentowanymi przez niego wartościami. Jest to człowiek, który ma jasno zdefiniowane cele i doskonale wie jak osiągnąć sukces; jego działania cechują zaangażowanie, pasja i profesjonalizm. – dodaje Domański.
Kampania obejmuje następujące działania:
– spoty sponsorskie przed relacjami meczów Mistrzostw Europy w Piłce Ręcznej EURO 2010 w Austrii (telewizja Polsat, Polsat Sport, Polsat Sport Extra);
– outdoor w największych polskich miastach. Wykorzystano wysokiej jakości podświetlane nośniki typu backlight w najlepszych lokalizacjach;
– internet – wsparcie w wyszukiwarkach.
Celem akcji jest budowanie wizerunku i wzrost rozpoznawalności marki UNIQA wśród obecnych i potencjalnych Klientów, a także Partnerów biznesowych Grupy. Od powstania w 1999r., UNIQA wzmacnia znajomość swojej marki poprzez identyfikację z wizerunkiem wybitnie utalentowanych i utytułowanych sportowców. Strategia sprawdzona na macierzystym rynku austriackim jest z powodzeniem adaptowana wraz z rozwojem aktywności Grupy na dwudziestu rynkach europejskich.
Za kreację i produkcję spotów sponsorskich oraz outdooru z udziałem Bogdana Wenty odpowiada agencja Made in Mind, będąca w strukturach Mindshare. Media zaplanował i kupił Mindshare Polska.
Źródło: UNIQA