Rusza nowa kampania telewizyjna Link4 związana z jesienną promocją ubezpieczyciela
„2 miesiące gratis”. Kampania potrwa 3 tygodnie, a startuje 29 września.
Kampania „2 miesiące gratis” ma przede wszystkim charakter sprzedażowy i wpisuje się w nową strategię marketingową marki firmowaną hasłem „Więcej za mniej”. Reklamy telewizyjne wspierają najnowszą promocję towarzystwa skierowaną do kierowców, którzy chcą wykupić w Link4 ubezpieczenie OC oraz OC+AC. W ramach promocji dostają oni 2 miesiące gratis uwzględnione
w cenie całorocznej składce za polisę.
Kreacja 15-sekundwoego spotu nawiązuje do stylu znanego z ostatnich reklam ubezpieczyciela – białe tło, wyraziste pomarańczowe elementy, przyjemna, łatwo wpadająca w ucho muzyka oraz ciepły głos lektora. Kampanię dla Link4 przygotowała agencja Change Communications. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Spot pojawi się ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz kanałach tematycznych 29 września. Dodatkowo reklamy telewizyjne wspierane będą przez działania
w internecie, m.in. Wirtualnej Polsce, Onecie, Interii oraz o2.
Więcej: www.link4.pl
Źródło: Link4