Agencja EURO RSCG Warsaw przygotowała kolejną odsłonę kampanii Lubelli – „Siedlisko”. W ramach kampanii zostaną wyemitowane dwa dodatkowe spoty powstałe na bazie już istniejącego, które informują o wprowadzaniu na rynek nowego makaronu pakowanego w saszetki.
Makaron porcjowany jest zupełnie nowym produktem na polskim rynku. Saszetki pozwalają na łatwe odmierzanie i przygotowywanie odpowiednich porcji. Dają również możliwość gotowania kilku, rożnych form makaronu równocześnie. Dodatkowym atutem jest to, iż specjalne otwory zapewniają przepływ wody przez saszetkę, dzięki czemu makaron nie skleja się, a saszetka chroni go przez przywieraniem do dna naczynia.
Celem wprowadzenia makaronu porcjowanego jest wzmocnienie pozycji Lubelli, jako lidera rynkowego oraz dalsze budowanie wizerunku marki premium, gwarantującej najwyższą jakość makaronu.
Kampania rozpoczęła w listopadzie. Spoty emitowane będą w Polsacie, TV4, TVP, TVN. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Initiative Media.