?Naszym celem jest, aby ta strona była interaktywnym kanałem informacji i komunikacji z klientem?, Powiedział Marek Balawejder, Dyrektor Marketingu i Wsparcia Sprzedaży.
Aby tą interaktywność osiągnąć serwis wykonany przez firmę Supermedia Interactive posiada wiele ciekawych i nowatorskich funkcjonalności, a wśród nich przede wszystkim:
? aukcje ? dzięki którym klienci mogą licytować wystawione do sprzedaży środki trwałe; system aukcji jest wyposażony w większość podstawowych funkcjonalności – automatyczne podbijanie stawki aż do osiągnięcia zadeklarowanej kwoty, czy system cen minimalnych.
? ogłoszenia ? jako uzupełnienie modułu aukcji, umożliwiające wystawienie do sprzedaży sprzętu nie podlegającego licytacji. W przyszłości katalog ogłoszeń ma objąć zagraniczne spółki leasingowe z Grupy Raiffeisen, umożliwiając polskim użytkownikom kupno sprzętu z niemal całej Europy
? ankieta – dzięki której możemy poznać opinie klientów na wybrane przez firmę tematy
? formularz kontaktowy i wniosek leasingowy – który umożliwi klientom złożenie niezobowiązującego zapytania ofertowego, czy też zgłoszenie jakiegoś problemu, uwagi, opinii.
? obsługa klienta – dzięki której klienci mogą w każdej chwili sprawdzić swoje bieżące płatności
?Oczywiście nie poprzestajemy na tym, gdyż już wkrótce zamierzamy uruchomić moduł RT (request tracker), dzięki któremu będziemy mogli poprawić obsługę klienta zarządzając zadaniami, tematami i zapytaniami przesyłanymi przez naszych klientów oraz kilka innych funkcjonalności ułatwiających klientom obsługę swoich umów leasingowych? dodaje Marek Balawejder.
Warte podkreślenia jest wykorzystanie efektu synergii wśród firm z Grupy Raiffeisen w Polsce. Dzięki serwisowi RLPL, klienci mogą bowiem zapoznać się również ze szczegółową ofertą Raiffeisen Bank Polska S.A.
8 stycznia ruszyła kampania promocyjna nowego serwisu pod hasłem ?Polowanie na leasing?. Główne narzędzia wybrane w tym celu to reklama w Internecie (banery i brandmarki), klasyczny mailing oraz mailing elektroniczny. Głównym celem tej kampanii jest wzrost odwiedzin na stronie, jak również aktywna promocja serwisu aukcyjnego.