Warta wprowadziła nowe, rozbudowane pakiety assistance dla kierowców wszystkich typów pojazdów. Ich wyróżnikiem jest szeroki zakres oraz zasięg terytorialny obejmujący całą Europę, a także minimum wyłączeń. Po raz pierwszy na rynku udostępniono usługę holowania bez limitu kilometrów oraz pojazd zastępczy nawet na cały czas trwania naprawy. Za realizację tych usług odpowiada Mondial Assistance, lider rynku assistance i ubezpieczeń turystycznych.
– Nasza oferta to przełom na rynku ubezpieczeniowym. Rozbudowaliśmy najistotniejsze usługi z punktu widzenia kierowców – tj. holowane i wynajem samochodu zastępczego. W efekcie, w przypadku holowania, zniesiona została franszyza kilometrowa. Wprowadziliśmy także nielimitowany czas wynajmu samochodu zastępczego. Są to rewolucyjne rozwiązania, dotychczas nieobecne w Polsce. A to tylko wybrane świadczenia pakietu Platynowego WARTA MOTO-ASSISTANCE o najszerszym na rynku zakresie – mówi Łukasz Błaszczak z Biura Rozwoju Produktów Komunikacyjnych w Grupie Ubezpieczeniowo-Finansowej WARTA.
Nowa oferta weszła w życia 1 maja br. i jest skierowana do właścicieli samochodów osobowych, ciężarowo-osobowych, kempingowych, ciężarowych do 3,5 tony oraz motocykli. Składa się na nią 6 pakietów: 4 roczne – Standard, Złoty, Złoty+ oraz Platynowy; a także 2 krótkoterminowe – związane z krajowymi i zagranicznymi wyjazdami – Podróżnik 15 i Podróżnik 30. W razie wypadku, awarii, kradzieży czy innego nieszczęśliwego zdarzenia zapewniają dostęp do rozbudowanych usług pomocowych: serwisowych, medycznych, informacyjnych, pomocy w podróży, wynajęcia pojazdu zastępczego oraz usług dodatkowych. Za ich realizacją odpowiada Mondial Assistance.
W ramach usług serwisowych kierowcy, którzy posiadają assistance samochodowe w Warcie, mają zagwarantowane holowanie, naprawę na miejscu zdarzenia, organizację parkingu, czy złomowanie pojazdu. Pakiet medyczny zapewnia im m.in. organizację i pokrycie kosztów wizyty lekarskiej oraz rehabilitacji, pomoc psychologa, dostawę leków, a także kierowcę zastępczego.
Do dyspozycji właścicieli samochodów oddano również m.in.: serwis informacji technicznej, usługę przekazania wiadomości, wsparcie tłumacza, a także możliwość odbioru ubezpieczonego pojazdu, organizację zakwaterowania i wynajęcie auta zastępczego po wypadku, kradzieży lub awarii ubezpieczonego samochodu.
– Uruchamiając usługi assistance dla klientów Warty, zastosowaliśmy zindywidualizowane podejście do wielu serwisów. Dzięki temu np. kierowca korzystający z usługi holowania sam wskazuje dogodne dla niego miejsce docelowe, np. dom, hotel, w którym spędza wakacje, czy warsztat samochodowy należący do sieci Warta. Dzięki temu nie musi pokonywać czasami kilkuset kilometrów, aby odebrać pojazd z warsztatu najbliższego miejscu zdarzenia – tłumaczy Piotr Hołoweńko, Business Development Manager w Mondial Assistance.
Uzupełnieniem oferty są usługi dodatkowe, które ułatwiają podróżowanie. Można z nich skorzystać przez całą dobę, niezależnie od miejsca i sytuacji. Są to m.in. night driver, czyli kierowca, który podwiezie ubezpieczonego i odprowadzi jego samochód we wskazane miejsce; wymiana opon, umycie samochodu, serwis informacyjny o natężeniu ruchu na drodze, a także osobisty asystent, który pomaga w organizacji wolnego czasu.
Nowe, rozbudowane pakiety assistance samochodowego dostępne są zarówno dla stałych jak i dla nowych klientów Warty. Aby skorzystać z pomocy, wystarczy wykręcić numer telefonu całodobowego Centrum Alarmowego WARTY.
Źródło: Warta