We wszystkich placówkach Poczty Polskiej można korzystać z usług finansowych oferowanych przez Bank Pocztowy. To dlatego najnowsza telewizyjna reklama Konta Standard Banku Pocztowego dzieję się w nowej placówce Poczty Polskiej.
Akcja najnowszej reklamy Konta Standard Banku Pocztowego rozgrywa się w nowej placówce Poczty Polskiej. W pierwszym ze spotów główny bohater dowiaduje się, że będąc posiadaczem konta w Banku Pocztowym może bezpłatne opłacać rachunki na Poczcie właśnie z Pocztowego Konta Standard. Drugi prezentował będzie możliwość tańszego zakupu leków z użyciem karty Banku Pocztowego przez posiadaczy Konta Nestor.
Reklamy będą prezentowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych w 3 turach, od 15 października do 30 listopada 2013 r.
Poczta Polska w styczniu br. przedstawiła pierwsze placówki działające w nowej kolorystyce i w nowym modelu. Urzeczywistniają one cele, jakie Poczta wyznaczyła sobie w strategii – profesjonalną obsługę, łatwy dostęp do usług i przyjazną atmosferę. Do dziś w nowym modelu działa już 17 placówek, do końca roku będzie ponad 70.
Nowa placówka ma wydzielone strefy: pocztową (listy, paczki, wpłaty i wypłaty), bankowo-ubezpieczeniową (konta, lokaty, polisy), handlową (np. kartki pocztowe czy prasa) i samoobsługową. Taki podział rozszerza i poprawia funkcjonalność dla klientów. Dzięki temu, placówka staje się czymś więcej niż tylko miejscem do wysłania i odbierania korespondencji. Klienci będą mogli tu także otworzyć konto, kupić polisę, a w strefie samoobsługowej własnoręcznie nadać przesyłkę czy odebrać list polecony.