Dziś rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360° i aplikacji mobilnej Banku Millennium. Konto 360° można otworzyć stacjonarnie lub online, np. za pomocą selfie, a dzięki aplikacji mobilnej korzystać z niego w dowolnym momencie. Dodatkowo, w ramach usługi goodie cashback, dostępnej poprzez aplikację mobilną banku, można też oszczędzać na zakupach.
– Pierwsza wideorozmowa odbyła się ponad 50 lat temu. Dziś możemy o każdej porze i z dowolnego miejsca połączyć się z bliskimi – mówi Radek Kotarski w reklamie. Zawsze i wszędzie mamy też dostęp do konta 360, a przez aplikację mobilną znajdziemy usługę goodie cashback, z którą można oszczędzać na zakupach online. Dzięki aplikacji mobilnej, ze wszystkich funkcji konta oraz dodatkowych usług można korzystać w nieograniczony sposób, przez całą dobę.
Nową reklamę Banku Millennium będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Spot będzie również promowany w internecie. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Źródło: Bank Millennium