Rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360° – rachunku, który odpowiada na wszystkie potrzeby związane z codziennym zarządzaniem finansami. W nowym spocie, podobnie jak w poprzednich reklamach Banku Millennium, wystąpił Radek Kotarski.
Każdy dzień przynosi wiele pytań, na które musimy znaleźć odpowiedź. Jak dowiadujemy się z nowej reklamy Banku Millennium, wiedzą o tym szczególnie rodzice czteroletnich dzieci, które dziennie potrafią zadać nawet kilkaset pytań. Warto zatem znaleźć rachunek bankowy, który nie pozostawia żadnych znaków zapytania. Takie jest Konto 360°, oferowane przez Bank Millennium. W reklamie podkreślona jest wszechstronność rachunku, który jest wygodny i nowoczesny, a co więcej w łatwy sposób może być bezpłatny. Wystarczą łączne miesięczne wpływy w wysokości 1000 zł oraz jedna płatność kartą lub BLIKIEM w miesiącu, aby nie płacić za konto, kartę i wypłaty z bankomatów. Bezwarunkowo bezpłatne są przelewy krajowe w złotych realizowane przez serwis internetowy i aplikację mobilną, zlecenia stałe, polecenia zapłaty oraz przelewy na e-mail i numer telefonu komórkowego. Konto 360° zapewnia także dostęp do dodatkowych korzyści, takich jak pomoc fachowców w ramach atrakcyjnego pakietu assistance.
Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change/Serviceplan, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.