Od września Jolanta Karny obejmie stanowisko szefa sprzedaży, a także przejmie obszary marketingu, direct, sprzedaży cyfrowej i strategii w Avivie.
Jolanta Karny rozpoczęła pracę w Avivie 16 lat temu jako asystent ds. aktuarialnych. Stopniowo awansowała i podejmowała wyzwania w nowych obszarach (ubezpieczenia grupowe, ryzyko). W latach 2010-2016 pełniła kolejno role: dyrektora Działu Aktywizacji Sieci Sprzedaży, Dyrektora Audytu, Dyrektora Strategii i Transformacji. Od 2016 roku odpowiadała za ubezpieczenia majątkowe jako wiceprezes Aviva Towarzystwa Ubezpieczeń Ogólnych.
Jest absolwentką Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, a w Kolegium Analiz Ekonomicznych SGH uzyskała tytuł doktora nauk ekonomicznych. Ukończyła też studia podyplomowe z zakresu Business Management na Uniwersytecie Tennessee w Knoxville, doradztwa inwestycyjnego w Akademii im. Leona Koźmińskiego oraz rozwoju organizacji w Said Oxford Business School. Brała udział w globalnych programach rozwojowych Avivy.
Jednocześnie pracę w Avivie kończy Bartosz Niewiadomski, który odpowiadał za marketing, direct, sprzedaż cyfrową i dział strategii.
„Jolanta Karny ma ogromną wiedzę i doskonale zna Avivę. Jestem przekonany, że jej energia, pomysłowość i determinacja przyczyni się do dalszych sukcesów. Bardzo dziękuję Bartoszowi Niewiadomskiemu za wkład w rozwój naszej firmy, w tym stworzenie działu sprzedaży cyfrowej, wdrożenie serwisu MojaAviva i kreatywne kampanie marketingowe.” – mówi Adam Uszpolewicz, prezes Avivy w Polsce.
Źródło: Aviva