W dniu 28 stycznia strona internetowa kanału TVN CNBC Biznes startuje w nowej szacie graficznej. Dzięki współpracy kanału TVN CNBC Biznes i Grupy Onet.pl użytkownicy strony zyskali nowy, bardziej przyjazny i funkcjonalny interface, a reklamodawcy nową platformę promowania swoich firm, ich produktów i świadczonych przez siebie usług. Adres pozostaje bez zmian: www.tvncnbc.pl.
W modelu biznesowym TVN CNBC Biznes internet od początku ogrywał wielką rolę. Postrzegamy sieć jako uzupełniający kanał wobec tradycyjnej emisji kanał dystrybucji naszych produktów, pozwalający nam zwiększyć elastyczność wobec oczekiwań widzów. Dzięki internetowi możemy dostarczać informacje w formie w jakiej potrafimy je dostarczać najlepiej – w formie materiału wideo – wtedy, kiedy widzowie sobie tego zażyczą i nie tylko tam gdzie istnieje sieć telewizji kablowej, czy tam gdzie sięga kabel dekodera telewizji satelitarnej, ale wszędzie gdzie jest internet. Jesteśmy przygotowani na kolejne kroki w tym kierunku w miarę zmian zachodzących w technologiach i metodach konsumpcji treści informacyjnych – mówi Roman Młodkowski, Dyrektor i Redaktor Naczelny kanału TVN CNBC Biznes.
Za pośrednictwem serwisu www.tvncnbc.pl można bezpłatnie korzystać z zasobów TVN CNBC Biznes w Internecie.Poprzez zakładkę „Live” użytkownicy mogą oglądać kanał w czasie rzeczywistym. Formularz „Pytanie do gościa” daje możliwość wysłania pytań do osób obecnych na antenie. Istnieje również możliwość zaznaczania najbardziej interesujących filmów i dodawania ich do zbioru „Ulubionych”.
Nowy serwis www.tvncnbc.pl zawiera czternaście kategorii tematycznych, które na bieżąco uzupełniane są materiałami wideo. Kategorie obejmują najważniejsze dziedziny gospodarki, finansów i biznesu. Użytkownicy mogą także komentować i oceniać wszystkie materiały wideo. Najciekawsze programy stacji są archiwizowane i katalogowane.
Serwis wykonany został w najnowszej technologii, zapewniającej komfortowe oglądanie wideo w rozdzielczości 640×360 z możliwością powiększenia na cały ekran. Na łamach www.tvncnbc.pl prezentowana jest również informacja o stacji, ramówka oraz profile osób tworzących kanał.
Kanał TVN CNBC Biznes tym projektem rozpoczyna ścisłą współpracę z Grupą Onet.pl, właścicielem największego serwisu o tematyce biznesowej w Polsce – www.biznes.onet.pl . W ramach tej współpracy Grupa Onet.pl będzie sprzedawała powierzchnię reklamową, będzie promować nowy serwis internetowy stacji, część materiałów ze stacji będzie prezentowana również na serwisach Onetu.
Współdzielenie treści z kanału telewizyjnego, o takiej renomie, to dla OnetBiznes wielkie wyróżnienie, dla kanału na pewno bardzo efektywne narzędzie promocji budujące świadomość marki wśród internautów – mówi Rafał Mandes, Dyrektor Działu Biznes i Finanse, odpowiedzialny za realizację projektu ze strony Grupy Onet.pl
Źródło: TVN CNBC Biznes