PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościUbezpieczeniaNowa strona internetowa PZU

Nowa strona internetowa PZU

Ubezpieczenia 17.01.2011 (11:28)

Z początkiem 2011 roku ruszyła nowa odsłona strony internetowej PZU.  Zmiana polegała na odświeżeniu  wyglądu portalu oraz dodaniu nowych funkcjonalności, użytecznych z punktu widzenia klientów i osób odwiedzających www.pzu.pl

Prace nad nową stroną internetową PZU trwały blisko rok, a jej poprzednia wersja działała od 2005 roku. Projekt przebudowy zakładał uporządkowanie istniejącej treści, tak aby użytkownicy odwiedzający stronę bez trudu mogli znaleźć informacje o ofercie PZU, procedurze likwidacji szkody czy zakupie ubezpieczenia. Strona zyskała zupełnie nową szatę graficzną i wizualizację opartą na dużej ilości kolorowych zdjęć. Prosty układ graficzny portalu umożliwia wygodną nawigację i jest przyjazny dla klientów.

Serwis podzielony został na trzy części:

  • Wybierz produkt  – poświęconą ofercie produktów i usług świadczonych przez PZU;
  • Obsługa i pomoc – zawierającą informacje o procedurach obsługowych z zakresu likwidacji szkód i roszczeń oraz obsługi klienta;
  • Grupa PZU – dostarczająca najważniejsze i ustandaryzowane informacje o Grupie PZU, np. wiadomości o poszczególnych spółkach, działalności CSR i sponsoringu, czy sekcja relacji inwestorskich.

 

– Nowy portal doskonale odzwierciedla proklienckie podejście PZU – mówi Wojciech Pronobis, Dyrektor Zarządzający ds. Marketingu w Grupie PZU. – Cały serwis zaprojektowano tak, aby był jak najbardziej  przyjazny użytkownikom i odpowiadał na ich potrzeby. Funkcjonalności, które spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów, zostały oparte na najnowocześniejszej technologii. Strona jest też dużo lepiej opracowana pod kątem pojawiania się w wyszukiwarkach. Nowy portal www.pzu.pl w odświeżonej szacie graficznej, zgodnej z naszą aktualną identyfikacją wizualną, stanowi teraz znakomitą wizytówkę naszej firmy.

Założenia architektury informacji, funkcjonalności i wyglądu graficznego nowej strony PZU powstały w oparciu o wyniki badań klientów „user experience”
i „eye tracking”. Wśród nowych funkcjonalności www.pzu.pl znalazły się:

  • Nowoczesny system nawigacji na stronie głównej;
  • Widoczna i dynamiczna forma prezentacji notowań akcji PZU;
  • Mapa google wszystkich placówek PZU;
  • Rotacyjny system prezentacji oferty;
  • Słownik pojęć ubezpieczeniowych;
  • Spis FAQ

 

– Dodatkowym ułatwieniem dla użytkowników jest wyszukiwarka globalna z opcją podpowiedzi produktów oraz filtrownica – mówi Dariusz Maciołek, odpowiedzialny z projekt  Kierownik Zespołu Interaktywnego PZU. – Filtrownica ułatwia klientowi wybór interesujących go kategorii  ubezpieczeń (np. „dla rodziny”, „podróże”), co pozwala na szybkie określenie jego potrzeb i oczekiwań co do konkretnego produktu. Do dyspozycji zainteresowanych jest instrukcja wideo zawierająca wskazówki jak korzystać z filtrownicy.

 

Jakość nowego portalu PZU została doceniona przez kapitułę Programu Certyfikacyjnego Użyteczna Strona, która przyznała www.pzu.pl certyfikat „Użyteczna strona”. Badanie certyfikacyjne składało się z 310 testów funkcjonalnych, dostępności w wyszukiwarkach i badania scenariuszowego z użytkownikami. Certyfikat „Użyteczna strona” jest określany mianem najbardziej miarodajnego wskaźnika użyteczności strony www. Wyróżnienie ma charakter edukacyjny i jest skierowane do firm, przedsiębiorstw i instytucji publicznych dbających o poprawę użyteczności własnych serwisów internetowych. Program jest akredytowany przez IAB Polska i prowadzony pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.

Nowa odsłona strony PZU została zaprojektowana przez firmę K2 Internet.

Źródło: PZU

pzu ubezpieczenia 2011-01-17
Redakcja PRNews.pl
Tagi: pzu ubezpieczenia

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców