Klienci banku Credit Agricole mogą już używać ulepszonej wersji aplikacji CA24 Mobile. Nowe funkcjonalności to m.in. możliwość wpłaty pieniędzy we wpłatomacie z użyciem kodu BLIK, sekcja odbiorcy ostatnich przelewów na telefon BLIK i jeszcze więcej widżetów na iOS.
Użytkownicy najnowszej wersji aplikacji mogą wpłacać pieniądze za pomocą kodu BLIK we wpłatomatach (opcja dostępna jest tylko dla klientów indywidualnych). Wystarczy wygenerować BLIK, wpisać go na klawiaturze wpłatomatu i zatwierdzić w aplikacji. Następnie trzeba umieścić banknoty w maszynie i potwierdzić sumę. Na tym kończymy – pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie. Funkcja będzie udostępniona w ciągu 2-3 tygodni po udostepnieniu w sklepach najnowszej wersji aplikacji.
Nowością jest także sekcja z listą odbiorców ostatnich przelewów na telefon BLIK. Po wybraniu tej funkcji w menu, klienci zobaczą ikony pięciu odbiorców, do których ostatnio wysyłali pieniądze w ten sposób. To ułatwienie dla tych osób, którzy często wykonują przelewy do tych samych odbiorców.
Co więcej, w apce pojawiły się „szybkie akcje” dla iOS, Android i Huawei. Jak działają? Po kliknięciu i przytrzymaniu ikony aplikacji na ekranie pojawi się menu z najważniejszymi funkcjami – historią transakcji, kodem BLIK, przelewem na telefon BLIK i przelewem zwykłym. Do „szybkich akcji” zaliczają się także nowe widżety dla iOS. Oprócz wprowadzonych niedawno widżetów do kodu BLIK i przelewu zwykłego, dostępne są już teraz widżety do przelewu na telefon BLIK, przelewu QR oraz przelewu własnego.
Użytkownicy CA24 Mobile mogą również zobaczyć i pobrać wyciąg z konta osobistego lub karty kredytowej, a także zarządzać usługą CAsaver z poziomu Rachunku Oszczędzam. Aby skorzystać z tej drugiej funkcji, po wejściu w szczegóły Rachunku Oszczędzam, należy przejść do szczegółów ustawień CAsavera. Tam pojawi się przycisk „Zmień”, po kliknięciu którego można np. zmienić kwotę zaokrągleń transakcji czy Rachunek Oszczędzam, na który ma ona trafiać. Ułatwieniem będzie także opcja walutowego przelewu odwrotnego z historii rachunku oraz zarządzanie Programem Systematycznego Oszczędzania. Klienci mogą sprawdzić harmonogram lub zakończyć program.
Bank wprowadził również kilka nowości w CA24 eBank. Pojawiła się możliwość czasowego zablokowania karty oraz aktywacji karty z jednoczesnym nadaniem jej nowego PIN-u.
Aplikację CA24 Mobile można pobrać w Google Play, App Store i AppGallery (Huawei).