Nowa wizualizacja i loga Warty i Kredyt Banku podkreślą bliską współpracę oraz przynależność banku i ubezpieczyciela do międzynarodowych struktur Grupy KBC. Strategia KBC zakłada ujednolicenie logotypów swoich spółek zależnych w Europie. Zwiększa to rozpoznawalność Grupy oraz pozwala maksymalizować efekt synergii. Do tej pory swoje loga zmieniły czeskie, słowackie i węgierskie spółki KBC.
Kredyt Bank i Warta zdynamizują współpracę w celu umocnienia swoich pozycji na rynku finansowym. Obie firmy są dla siebie naturalnymi partnerami – ich usługi i produkty wzajemnie się uzupełniają. Blisko współpracując, spółki nadal zachowają swoją odrębność i będą rozwijać własne produkty i kanały dystrybucji, kierując swoje oferty do klientów indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji.
Nowe logotypy oraz szczegóły dotyczące współpracy Warty i Kredyt Banku zostaną zaprezentowane na początku września.