Wielojęzyczność, personalizacja ustawień i możliwość integracji danych w ramach większych grup kapitałowych – to tylko niektóre funkcje nowej platformy iPKO biznes, skierowanej do klientów korporacyjnych. PKO Bank Polski udostępnia kompleksowe narzędzie do zarządzenia finansami dla przedsiębiorstw.
Nowe iPKO biznes zostało udostępnione pierwszym klientom w ramach pilotażu usługi. Jego szata graficzna została dopasowana do pozostałych serwisów banku, aby zapewnić spójne doświadczenia klientom korzystającym zarówno z oferty dla klientów indywidualnych, jak i firmowych. Klienci mogą korzystać z polskiej, angielskiej i wkrótce z niemieckiej wersji językowej.
– Nowa odsłona serwisu transakcyjnego oraz wdrożenie aplikacji mobilnej to odpowiedź między innymi na oczekiwania i sugestie naszych klientów. Nowe funkcje usprawnią też wymianę informacji pomiędzy serwisem i systemami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi – mówi Mariusz Dąbrowski, Dyrektor Biura Produktów Transakcyjnych.
W obecnym serwisie iPKO biznes obsługiwane są największe spółki z branż ubezpieczeniowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, paliwowej oraz niemal wszystkie największe jednostki samorządu terytorialnego. Przez system wykonywanych jest ponad 500 tys. przelewów dziennie, korzysta z niego blisko 40 tys. klientów instytucjonalnych, co przekłada się na niemal 200 tys. użytkowników. Jednocześnie prowadzony jest pilotaż aplikacji mobilnej iPKO biznes, która wkrótce zostanie udostępniona wybranym klientom, którzy przechodzą na nowy serwis transakcyjny.
Nowa iPKO biznes to przede wszystkim:
- odświeżona szata graficzna dostosowana do serwisu informacyjnego PKO Banku Polskiego,
- dostęp on-line do aktualnych informacji finansowych firmy
- personalizacja wyświetlanych informacji, zestawień, filtrów, importu i eksportu danych
- wymiana informacji pomiędzy serwisem i systemami finansowo-księgowymi i kadrowo-płacowymi – eksport i import danych
- nowa strona startowa prezentująca wszystkie najczęściej poszukiwane informacje i najczęściej wykonywane transakcje intuicyjna nawigacja.
iPKO biznes zostało uruchomione w 2007 roku jako dedykowane rozwiązane do obsługi przedsiębiorstw. Co roku wdrażanych jest do kilkunastu zmian, w tym również funkcje podnoszące bezpieczeństwo systemu. Zgodnie ze strategią na lata 2016-20 PKO Bank Polski modyfikuje paletę usług, uwzględniając rozwój oferty produktowej oraz digitalizację obsługi w celu umocnienia pozycji na rynku jako wiodącego partnera dla firm.