W serwisie www.unionklub.pl przeczytają materiały edukacyjne i zapoznają się z opiniami ekspertów. Dodatkowo, wysłuchają wywiadów z klientami Union Investment TFI S.A., audio-felietonów „z przymrużeniem oka” oraz przeczytają pierwsze historyjki komiksowe związane z funduszami.
W działającym od września wortalu UnionKlub uruchomiona została nowa sekcja: „Z życia klienta”, która składa się z 3 części. Jedną z nich stanowią wywiady z klientami, w formie pliku audio, w których można posłuchać doświadczeń inwestorów Union Investment TFI S.A. – taka wiedza jest szczególnie cenna w dobie niepewnego rynku. Drugą część stanowią „Historie z życia…klienckiego”, czyli audiofelietony, opisujące sytuacje, których świadkami byli lub w których znaleźli się pracownicy TFI, mając kontakt z inwestorami. Dla lubiących historyjki komiksowe został wymyślony pierwszy komis związany z inwestowaniem w fundusze.
W wortalu internauci znajdą również sekcje: „Edukacja” (informacje o funduszach), „Forum dyskusyjne” (dla internautów oraz pracowników Union Investment) oraz „Czytelnia” (artykuły dotyczące inwestowania i rynku). Nowością – na skalę rynku – było także uruchomienie „Blogu Union Investment”, z komentarzami do bieżących wydarzeń oraz osobistymi przemyśleniami osób zarządzających na temat celu i charakteru inwestowania.
W grudniu b.r. odwiedzający serwis będą mogli wziąć udział w konkursie, związanym z uruchomieniem gry interaktywnej. W najbliższych planach jest także przeprowadzenie czatu z zarządzającym funduszami.