Białostocka placówka jest nowoczesnym, pełnozakresowym Punktem Obsługi Klienta zapewniającym profesjonalną obsługę i najwyższej jakości wyposażenie. Oferuje pełną gamę usług inwestycyjnych, skierowanych do szerokiego grona klientów. W Punkcie Obsługi Inwestorzy mają również dostęp do licznych opracowań analitycznych.
Każdy z 15 Punktów Obsługi Klienta DI BRE Banku, podobnie jak placówka w Białymstoku, jest wyposażony w nowoczesny sprzęt do prezentacji danych giełdowych, informacji z rynku kapitałowego i pieniężnego, notowań giełd zagranicznych. Do dyspozycji klientów pozostają m.in. serwis Reutersa, Satelitarny System Dystrybucji Informacji Giełdowych, Bloomberg. Działające w POK-ach terminale giełdowe zapewniają szybkie przekazywanie zleceń na Giełdę oraz natychmiastowe potwierdzenie realizacji transakcji.
Punktu Obsługi Klienta będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 17:00.