Informacje lepiej dostosowane do rodzaju obsługiwanych klientów, nowa szata graficzna i prostsza nawigacja – ruszył nowy serwis internetowy DNB Bank Polska.
„Bankowość korporacyjna dla wybranych sektorów i branż” – to motto nowych stron internetowych Banku DNB i jednocześnie slogan trafnie opisujący obecną strategię banku, która koncentruje się na obsłudze klientów korporacyjnych – duże przedsiębiorstwa o obrotach powyżej 80 mln zł rocznie, z wybranych branż. Dlatego sposób prezentowania informacji i podstawowa struktura nowego serwisu internetowego ułożone zostały właśnie wg. branż, w których specjalizuje się DNB (m.in. energetyka, TMT, sektor spożywczy, handel, sektor publiczny czy motoryzacja), a także produktów i usług bankowych przeznaczonych dla firm z tych branż.
W porównaniu z poprzednim – nowy serwis został wzbogacony o komentarze ekspertów i materiały analityczne, sekcję Aktualności, a także linki do biur DNB na świecie. W nowym serwisie znalazły się też naturalnie informacje dostępne wcześniej – o banku, jego historii, akcjonariuszach czy władzach.
Zmianie uległa szata graficzna, układ i kolorystyka, na przejrzystości zyskała nawigacja, a dzięki nowym rozwiązaniom skrócone zostały ścieżki dostępu do poszczególnych informacji czy produktów.
Nowy serwis dostępny jest pod dotychczasowym adresem www.dnb.pl.