Dariusz Marszałek z Biura Promocji GPW, spytany o przyczyny zmian w serwisie powiedział: „Wraz z dynamicznym rozwojem rynku NewConnect, rozwijamy i udoskonalamy jego serwis internetowy. Chcemy, by stał się on nie tylko źródłem informacji, ale także aktywnym narzędziem komunikacji między wszystkimi uczestnikami rynku ”.
Serwis posiada rozbudowany moduł aktualności, w którym można odnaleźć wszystkie bieżące informacje, uchwały, zapowiedzi konferencji i szkoleń. Dla inwestorów i spółek zainteresowanych emisją przygotowano specjalne przewodniki umożliwiające zapoznanie się z zasadami obrotu na rynku.
Rozwiązaniem uatrakcyjniającym graficzną warstwę serwisu są relacje video z debiutów spółek oraz interaktywne wykresy notowań giełdowych wraz z notowaniami archiwalnymi i porównawczymi. Strona jest wzbogacona o flashowe mapki i zaawansowane wyszukiwarki spółek oraz autoryzowanych doradców. Dodano również nową funkcjonalność – wizytówki spółek.
Serwis powstał w oparciu o autorskie rozwiązanie SUPERMEDIA Interactive: Content Manager Advanced wraz z dedykowanymi modułami wspierającymi zarządzania danymi spółek, autoryzowanych doradców, członków rynku a także dokumentami informacyjnymi. Działa w dwóch wersjach językowych: polskiej i angielskiej. Trwają prace nad wersją rosyjską.
W serwisie zastosowano import danych z systemu giełdowego. W ten sposób prezentowane są raporty EBI i ESPI spółek, udział członków Giełdy w obrotach, informacje o notowanych akcjach oraz statystyki.
Jest to kolejny po WSEInternational projekt zrealizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla GPW S.A.